Zagrebački Sheraton i Westin još će najmanje desetljeće i pol primati goste pod ovim istim, Starwoodovim brendovima. Dvadesetogodišnja suradnja HUP-a Zagreb i velike američke korporacije, koja pod sobom ima hotele u stotinjak zemalja, obnovljena je ugovorom na 15 godina. Jedina je promjena što je ovaj put potpisan ugovor o franšizi, pa zagrebačke hotele više neće voditi Starwoodovi menadžeri.
- Svi Starwoodovi standardi na snazi su i dalje, nadzor će čak biti i rigorozniji. a po starom ostaje i rezervacijski sustav, prodaja, marketing... Starwood, inače, mora ‘amenovati’ i naš prijedlog hotelskih menadžera - zadovoljan je nastavkom suradnje Anđelko Leko, predsjednik uprave HUP-a.
- Istina je, franžiza jest nešto jeftinija opcija za nas, ali ta vrsta poslovne suradnje je u trendu u cijelom svijetu.
Produljenje suradnje s poznatim svjetskom hotelskom korporacijom i u Sheratonu i u Westinu proslavit će temeljitim preuređenjem. Investicija je ukupno vrijedna deset milijuna eura, a prvi su radovi u Sheratonu već počeli. U oba hotela uređivat će se kat po kat pa radovi ne bi smjeli smetati gostima. Ulaganjima, ali i partnerstvom u cjelini zadovoljan je i predstavnik Starwooda Robert Koren, koji ne krije ambicije da pod krov te kuće uđu još neki hrvatski hoteli.
- Europska unija je svojevrsna odskočna daska i Hrvatska će u idućih pet godina zasigurno mnogima biti otkriće, kako mnogim gostima tako i investitorima. Starwood je u Hrvatskoj prvenstveno zainteresiran za produbljivanje suradnje s HUP-om Zagreb, razgovaramo i o eventualnom ulasku naših brendova u HUP-ove hotele u dubrovačkoj regije. Istini za volju, u Hrvatskoj nije lako naći partnera kakav je HUP, ali isto tako nismo zatvoreni ni za druge mogućnosti - kaže Koren, te otkriva da su u posebnoj zoni Starwoodova interesa Zadar te jedan otok.
Starwood je nedavno ušao i u Sloveniju, gdje se pod tim brendom našao jedan ljubljanski hotel.
Zašto taj kongresni centar nebi išao na prostor Paromlina ili u Branimirovu tamo gdje je ona stara zapuštena zgrada