Podaci policije

ANKETA Imamo brojke: Je li novi remetinečki rotor sigurniji nego ikad?

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
1/3
16.12.2021.
u 19:38

Prije rekonstrukcije rotora, godišnje se bilježilo 70-tak prometnih nesreća s dvadesetak ozlijeđenih ljudi. Ove godine, zabilježene su samo dvije, obje s materijalnom štetom.

Smrskani automobili. Policijske rotirke i kola hitne pomoći. Teška tragedija. Do prije nekoliko godina, pomisao na veliki remetinečki kružni tok, ili kako ga drugi znaju samo kao "rotor", često je uz sebe vezala upravo ove scene. Oni koji su tek položili vozački ispit nerado su se ondje vozili jer su znali koliko je znao biti opasan, a ni onim iskusnijima nije bilo svejedno

O tome svjedoče i brojke, pa tako u zagrebačkoj policiji doznajemo da je samo u 2018. godini evidentirano 40 prometnih  nesreća.

- Od čega 31 s materijalnom štetom i 9 s ozlijeđenim osobama - kažu u PU zagrebačkoj. Prosječno se godišnje, priopćili su ranije, bilježilo 70-tak prometnih nesreća s 20-tak ozlijeđenih ljudi. 

Godinama se zato tražilo bolje prometno rješenje, a ono se realiziralo u obliku rekonstruiranog kružnog toka kakvim se vozimo danas. Čak 330 milijuna kuna vrijedan projekt novog rotora gradio se 14 mjeseci, a svaka njegova etapa rezultirala je i promjenama u prometnoj regulaciji. Građani su čupali dlake iz kose s novim regulacijama, stvarale su se i prometne gužve, a stanovnici Savskog gaja, Laništa i Remetinca svakog su dana slušali zvukove bagera i bušilica, što su stoički trpjeli jer su znali da bi novi rotor trebao biti sigurniji.

I, unatoč skepsi, ispostavilo se da je projekt bio pun pogodak, barem što se prometne sigurnosti tiče. I ponovno to otkrivaju brojke, jer je broj prometnih nesreća od puštanja u promet novog rotora 26. siječnja 2020. do danas za 85 posto manji.  

- Od dana puštanja u promet nakon rekonstrukcije, do današnjeg dana dogodilo se ukupno šest prometnih nesreća. Od toga su dvije prometne nesreće s ozlijeđenim osobama, u kojima su 3 osobe dobile lakše tjelesne ozljede, a četiri prometne nesreće s materijalnom štetom - poručuju u zagrebačkoj policiji. U cijeloj 2021. godini, dodaju evidentrane su samo dvije prometne nesreće, obje s materijalnom štetom. 

Mislite li da je remetinečki rotor sigurniji nakon rekonstrukcije?

Ključne riječi

Komentara 39

KR
Krotila
21:28 16.12.2021.

Glavni uzrok prometnih nesreča je ljudski faktor.

Avatar Drol
Drol
21:15 16.12.2021.

Super statistika.

LI
lipa75
20:54 16.12.2021.

Još samo da asfaltiraju rupe kada se siđe s rotora i krene krajnjom desnom trakom prema Jadranskom mostu. Zanimljivo je kako su te rupe postojale i kada se rotor obnavljao, međutim izvođač je obavio radove do zadane linije, a rupe su tik do te linije i protežu se sljedećih 50 m

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije