I MOST JOŠ NA ČEKANJU

Kako se 'planira' produženje cesta u Zagrebu: Plate projekt, dozvola istekne pa opet plate...

Vrapčanska cesta
Zarko Basic/PIXSELL
13.04.2018.
u 16:25

Lokacijska dozvola izdana je u studenom 2011. godine, a tad je napravljen i projekt za most na Jarunu, koji će, čini se, još malo pričekati.

Plate projekt. Nabave lokacijsku dozvolu. Ona istekne. Plate novi projekt. Ovako otprilike izgleda posljednjih 15 godina “planiranja” produžetka Vrapčanske preko Zagrebačke i Horvaćanske do Jadranske avenije, s gradnjom novog, jarunskog mosta.

Planirano 2003.

Za pola milijuna kuna trenutačno se traži tvrtka koja će “pofriškati” projekt za dionicu od Horvaćanske do Zagrebačke, unatoč tome što je sve razrađeno još 2011. godine.

– Za ovu dionicu bio je izrađen idejni projekt temeljem kojeg je ishođena lokacijska dozvola 23. studenog 2011. Budući da je važenje prethodno izdane lokacijske dozvole isteklo, potrebno je novelirati ranije izrađeni idejni projekt na način da se postojeće tehničko rješenje građevine prikaže na novim geodetskim podlogama, da se ažurira stanje postojećih komunalnih instalacija, da se idejni projekt uskladi s važećom zakonskom regulativom i ishode novi posebni uvjeti građenja kako bi se mogla ishoditi nova lokacijska dozvola – kažu u Gradu, gdje objašnjavaju i kako je izgradnja produžene Vrapčanske planirana Generalnim urbanističkim planom (GUP). I to onim iz 2003. godine. A da bi se sve pokrenulo, prvo treba, kaže predsjednik Gradske četvrti Podsused-Vrapče Dejan Kljajić, riješiti Ulicu Oranice.

– Po GUP-u, ona mora biti široka devet metara. Dok se ne dodaju još dva traka i sredi tamošnji pothodnik, ne može se ništa – kaže Kljajić, ali ne poriče da bi produžena Vrapčanska bila spas za promet na zapadnom dijelu grada.

Grad plaća korektno

Slaže se s njim i prometni stručnjak Goran Husinec, koji govori kako samo Vrapčanska nije dovoljna za nesmetani tijek prometa, ali od nečega se mora krenuti.

– Nije to projekt za koji treba 15 godina da se realizira, naravno da se može to u kraćem roku. Ali kod takvih zahvata dvije stvari koče realizaciju. Financijska konstrukcija te imovinsko-pravni odnosi – objašnjava Husinec, pa dodaje kako uglavnom sve planirane trase prolaze preko privatnih parcela ili onih na kojima odnosi još nisu riješeni. A Grad si sa zastojima takve vrste puno i ne može pomoći.

– Zakonski ne možete ljude jednostavno izvlastiti, a mnogi vlasnici parcela tu vide priliku za zaradu, iako Grad često daje i više nego bi trebao – kaže Husinec. Sama “financijska konstrukcija”, koju je spominjao, u ovom bi se slučaju, s mostom koji bi se trebao graditi, a za koji je projekt napravljen 2011. godine, mogla popeti do 80 milijuna eura.

Komentara 6

DU
Deleted user
18:07 13.04.2018.

šta vi jarani pričate gluposti...... srušit će miki cijeli Zagreb da proširi Kozari puteve, hahaha... ali stvarno, pojedine dijelove grada debelo zapostavljaju, pofarbaju neki parkić i misle da su nam zamazali oči.... LP svima

IV
ivan46
17:40 13.04.2018.

da je pameti trebalo bi prvo napraviti taj most, a tek onda ići u rekonstrukciju rotora i Remetincu

CR
crodux
18:33 13.04.2018.

ništa se konkretno ne radi u ovom gradu, kad netko kaže dobili asfalt, halo u 21 stoljeću dobili asfalt? ma bravo!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije