Vožnja 30 kilometara na sat, uz psovke, trubljenje, dobacivanje, svađanje, ubacivanje iz traka koji nestaju... Zagrepčani su navikli da, kad trebaju sjesti u automobil, zaborave na pristojnost. Jer jedino tako mogu opstati u prometnoj džungli koja vlada gradskim cestama. Možda bi se koliko-toliko uveo red da se konačno počne sustavno raditi na rješavanju prometnih problema koji građane muče već godinama. Ne govorimo o “fantomskom” jarunskom mostu koji bi trebao povezivati Prečko i Lanište.
O njemu se govori već cijelo desetljeće otkako je IGH predstavio idejno rješenje još 2007. godine, a sad se gradska uprava ponovno sjetila projekta nakon što su o njemu počeli ponovno pisati mediji. Raspisali su natječaj vrijedan pola milijuna kuna za lokacijsku dozvolu pa je potrebno cijeli projekt “pofriškati” tako da se postojeće tehničko rješenje građevine prikaže na novim geodetskim podlogama, da se ažurira stanje postojećih komunalnih instalacija, da se idejni projekt uskladi s važećom zakonskom regulativom i ishode novi posebni uvjeti građenja.
Čini to Grad Zagreb iako su istu stvar već učinili 2011. godine pa je lokacijska dozvola u međuvremenu propala iz tko zna kojeg razloga. Problem su, kažu, opet neriješeni imovinskopravni odnosi s obzirom na to da buduća trasa prolazi privatnim parcelama. Logično da takav kapitalni projekt ne može proći bez zapinjanja, ali Zagrepčani već lagano gube živce svaki put kad se on spomene govoreći da za njihova života neće dočekati gradnju mosta. No promet bi se mogao riješiti zamjenom smjera pojedinih ulica i uvođenjem jednosmjernih. Smatraju tako i prometni stručnjaci, koji odgovorno tvrde kako Zagrebu ne trebaju skupocjeni projekti, već samo logično promišljanje postojećih prometnih tokova. I laicima je jasno da bi se promet rasteretio novim mostovima preko Save. Ali treba razmišljati i o rješenjima koja uključuju postojeću infrastrukturu.
most,stadion,žičara,rotor,bolnica,škole,vrtić,tunel,vlak zg-samobor itd..... sve je to već izgrađeno!tak veli banditos!