nikad lošije

Kad će političari krenuti s isticanjem na plakatima?

plakati
Željko Hladika/PIXSELL
11.03.2013.
u 08:30

Samo jedan od osmero gradonačelničkih kandidata zasad na oglasnim površinama, oglašivačke agencije s drugima pregovaraju

Predizborna kampanja političkih stranaka i kandidata za gradonačelnika kao da još nije počela, ako je suditi po oglasnim površinama u gradu. Jer od osmero kandidata za gradonačelnika tek je Vladimir Ferdelji zakupio plakate s kojih poziva građane da mu u svibnju daju povjerenje.

Jednake cijene za sve

Prema podacima iz tri vodeće tvrtke za oglašavanje na plakatima, zakup prije izbora nikad nije bio lošiji.

– Budući da posjedujemo najbolje pozicije u gradu Zagrebu, pretpostavljamo da će nam se mnogi javiti u posljednji trenutak, no zasigurno će biti manje zakupa političkih stranaka nego na izborima 2009. godine – kazao je Boris Guina, direktor tvrtke Zagreb plakat. Dodao je da mu se stoga čini da su političke stranke na izborima 2009. trošile puno više novca nego što misle za ovogodišnje.

Uz Zagrebplakat na tržištu svoje usluge nude i Europlakat i Outdoor akzent, koji ističu da su podaci o zakupu poslovna tajna.

– Prerano je za bilo kakav komentar jer zasad nemamo konkretnih zakupa i sve je još u preliminarnim dogovorima – kazao je Krešimir Brlić, voditelj prodaje iz Outdoor akzenta, a slično poručuju i iz Europlakata.

S obzirom na vlasničku strukturu u kojoj većinu ima Holding, iz Zagreb plakata bili su nešto otvoreniji te su kazali da imaju jednake cijene zakupa za sve političke stranke.

– Zasad su nam se javile samo dvije stranke s upitima za kampanju – kaže Guina.

Objasnio je i da s nadležnim gradskim službama dogovaraju da se uredi i postavljanje plakata u obliku sendvič-panoa na stupovima javne rasvjete.

I Grad bi profitirao

– Po odluci o komunalnom redu zabranjeno je lijepiti plakate po drveću, kućama i slično, a ako Grad donese odluku, a u pravilu je donosi za vrijeme izbora i isključivo je dopušteno da se postave sendvič-plakati, to želimo konačno urediti – kazao je Guina. Oni su, napominje, predložili da se zakup i tih površina prepusti njima pa bi se postavili i ljepši limeni držači, od čega bi, smatra, na kraju profitirao i Grad.

– Prema našim saznanjima političke stranke ne plaćaju naknade za oglašavanje na stupovima javne rasvjete već im se naplaćuje skidanje plakata od simboličnih 12 kuna po komadu, što čini Gradska čistoća – objašnjava Guina.

Komentara 2

HO
Hortator
09:19 11.03.2013.

Htio bi samo komentirati da grad Zagreb zbog plakata na svakom koraku igleda ko selendra jer su uništene sve vizure grada i ljepote od arhitekture do parkova sad vidim da će svi mostovi (željeznički dobiti jumbo plakate.... mislim ovo je katastrofa pa ni jedan europski grad ne izgleda tako preplavljen plakatima kao zagreb. Za mene je to strašno.....razumijem to na periferiji ali vi se zapravo ne možete provesti ni jednim pravcem u Zagreb a da na jedno kilometar vožnje ne naiđete na 20-ak takvih velikih plakata. Za mene je to seljačija od seljaka koji nemaju pojma o tome kako bi jedna metropola trebala izgledati.

BO
bonamassa
13:09 12.03.2013.

nema se više para, nema

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije