Zagrepčani su nakon više od godine dana napokon dočekali otvaranje remetinečkog rotora. No, za tramvajski promet i biciklističke staze ipak će morati pričekati do svibnja.
Od nedjelje u 6 ujutro dva novoizgrađena tunela i prsten s pet nadvožnjaka bili su spremni za nove vozače, a cijeli projekt stoji 331,7 milijuna kuna.
No, iako su vozači dobrodošli na novi rotor, tramvajski putnici ipak će morati pričekati do početka petog mjeseca kada se očekuje kompletno otvorenje zajedno s biciklističkom i pješačkom stazom.
Autobusne linije koje su vozile starim rotorom od nedjelje se tako vraćaju na ceste.
Sudski vještak za cestovni promet Goran Husinec među prvima se provozao novim rotorom nakon što je zagrebački gradonačelnik jutros obilježio završetak prve faze radova na rotoru.
Husinec je istaknuo da je rotor siguran za promet, da je signalizacija dobra te da bi se sada gužve trebale smanjiti, a sigurnost vozača povećati.
No, jedna stvar mu nije bila jasna, a to je maksimalna dozvoljena brzina u tunelu koja sada iznosi 40km/h.
- Malo je nerealno voziti 40 ovdje, a čak je i opasno voziti ovdje brzinom od 40, a na izlazu je radar. Ovo nije fer od policije da su tu stavili 40 i tamo radar - istaknuo je Husinec dok se vozio novoizgrađenim tunelom.
Sve u svemu, zaključio je da je rotor siguran i da je jako zadovoljan.
Ali, dragi čitatelji, mi sada pozivamo vas da nam kažete kako vam se sviđa novi rotor. Svoje komentare i iskustva šaljite na e-mail adresu gradska@vecernji.net i glasajte u anketi.
Osim što radi uhljeba nismo dobili pravu petlju, jer za nju nije bilo novaca, dobili smo i uhljebničku zamku s 40 km/h i kamerom, da se skupljaju "donacije" za njih... Eto, to je glavni grad Uhljebistana...