Centar Zagreba bez automobila

Korlaet: Dio stare Vlaške postaje pješačka zona, a u planu je i Masarykova

Gradu Zagrebu upućen prijedlog za proširenje Vlaške kao pješačke zone
Marko Lukunic/PIXSELL
19.04.2022.
u 13:51

U planu za pješačku zonu je tako i i istočni dio Masarykove ulice, od Preradovićeve do Gundulićeve, te zapadni dio.

Dio centra Zagreba uskoro će postati pješačka zona, potvrdio je to jutros zagrebački dogradonačelnik Luka Korlaet. Rekao je to i danas na redovnoj tjednoj konferenciji za novinare, a o tome je podrobno govorio iz za Radio Sljeme.

Završetak radova na dijelu stare Vlaške, između Draškovićeve i Palmotićeve ulice, planira se za 28. svibnja u podne. Zatvara se automobilski promet, a doći će i do pomicanja parkirališnih mjesta. No, objašnjava Korlaet, ostaje prostor pristupačan za interventna vozila, dostavu i za stanare. Desetak mjesta će se ukinuti.


– Do sada se promet u gradu projektirao isključivo iz fokusa automobila, a s tim treba prestati. Grad pripada svima, ne samo autima – objasnio je zamjenik gradonačelnika. Iz Grada se nadaju da će pretvaranjem stare Vlaške u pješačku zonu doći do promjene navika
građana te da će Zagrepčani više pješačiti i koristiti javni prijevoz. Grad će postaviti klupe i štandove gdje će obrtnici moći predstaviti svoje proizvode. 

Ovu odluku podržalo je Vijeće gradske četvrti Donji Grad i gradska uprava. Za otvorenje pješačke zone stare Vlaške sprema se koncert, a djeca iz tri obližnje škole dobit će priliku crtanja po pločniku u čemu će im asistirati ulični umjetnici. U planu za pješačku zonu je tako i i istočni dio Masarykove ulice, od Preradovićeve do Gundulićeve, te zapadni dio, sve do Hrvatskog narodnog kazališta. Ipak, potrebno je dodatno raditi na tom planu. 

Ključne riječi

Komentara 17

Avatar Artoo Detoo
Artoo Detoo
22:39 19.04.2022.

Kako mislite da koristimo javni prijevoz? Bus kojim idem na posao mjesečno se ne pojavi u prosjeku 4-5 puta. ZET nema službenu aplikaciju, kažu da "rade na tome"! Javnim prijevozom, za udaljenost od oko 5 km, mi trebao gotovo jednako kao i pješice. Javni prijevoz sucks! Ne znam kad će diplomiranim aktivistima doći iz gluteusa maximusa u glavu (je to li to uopće moguće?) da je javni prijevoz u Zagrebu spor i neučinkovit. A to kako izgledaju svi tramvaji, osim novih, je žalosno spominjati - kao vlakovi podzemne u Bronxu ili onim čudnovatim predgrađima Pariza. Zbog toga se vozim automobilom i nemam namjeru to mijenjati.

MK
MKGRA
21:32 19.04.2022.

Biti će vrlo veselo kada će pjesaci prelaziti jedu od najprometnijih ulica u Gradu iz jedne pješačke zone u drugu, kolona automobila do Gupčeve zvijezde, a javni prijevoz za Mihaljevac iz Draškovićeve svakih 15/17 minuta, suluda ideja koja će brzo propasti.

AN
AntonioFinelle
11:54 29.05.2022.

Trebalo bi izbaciti sve automobile od Kvaternikovog trga sve do Britanca, neka sve bude pješačka zona. Neki bi rado parkirali na Trgu bana Jelačića kako bi imali manje koraka do Dolca ili do kafića u Tkalčićevoj.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije