kvartovska tribina

Liniju 269 ZET planira pojačati ove godine

zet
Tomislav Miletic/PIXSELL
09.02.2014.
u 09:26

Za divlje odlagalište u Dubokom jarku treba se obratiti komunalnom redaru

Nedostatak noćnih linija, ali i autobusnih stajališta dio je problema u javnom prijevozu koji muče stanovnike Sesveta. A kada će se i hoće li se to riješiti pitali smo i podružnicu Zagrebačkog holdinga ZET, čije odgovore donosimo u nastavku. Uz ZET, tu je i podružnica Čistoća s odgovorima na pitanja o odvozu otpada.

1. Zanima me postoji li mogućnost da se svim ZET-ovim autobusima, koji kreću s terminala Sesvete doda jedna stanica u Zagrebačkoj ulici preko puta Inine benzinske crpke. Tako stanovnici Sesveta ne bi ovisili o polascima autobusa 212 i 269, već bi do Dupca, a zatim i do centra grada, mogli puno češće i lakše doći.

Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a: Postojeći vozni redovi i vremena vožnje autobusnih linija koje dolaze iz udaljenijih dijelova Sesveta te prolaze terminalom Sesvete i svoju trasu završavaju na terminalu Dubec tako su napravljeni da se ne zaustavljaju na stajalištu Bistrička (pokraj Inine benzinske postaje). Tako se putnicima tih linija želi omogućiti što kraće vrijeme vožnje do krajnjih odredišta. Autobusne linije 212 i 269 koje se zaustavljaju na stajalištu Bistrička imaju takav slijed polazaka (otprilike svakih 13 minuta) koji zadovoljava većinu putnika koji putuju u smjeru Dupca i Borongaja.

2. Linija 269 ide rijetko s obzirom na broj stanovnika. Svako jutro u špici od 6.20 pa do 8.30 gotovo je nemoguće ući u bus, počevši od stanice K. Novaki i S. Sela, što dovodi do kašnjenja busa, kojemu ponekad treba i sat vremena da dođe od Kraljevca na ruti od 10-ak km?

Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a: Autobusna linija 269 Borongaj – Sesvetski Kraljevec jedna je od najopterećenijih gradskih linija ZET-a. Situacija se dodatno pogoršala ukidanjem subvencije Grada Zagreba za putnike koji se koriste vlakom i koji su se u nastaloj situaciji preorijentirali na autobusnu liniju 269. Stručne službe ZET-a stalno prate situaciju na terenu pa je tako uveden dodatni autobus 14. 1. 2013. godine, dodatna dva polaska 3. 9. 2012. godine. Svjesni situacije, planom poslovanja ZET-a za 2014. godinu planira se dodatno pojačanje predmetne linije.

3. Živim u blizini bivšeg vojnog skladišta Duboki jarak, koji se pretvorio, vjerujem, u najveće divlje odlagalište smeća u Sesvetama. Poduzima li se nešto da se to spriječi?

Čistoća: Za divlje odlagalište otpada u Dubokom jarku nadležno je komunalno redarstvo područnog ureda Sesvete koje može izdati nalog za njegovo uklanjanje, a podružnica Čistoća postupit će prema nalogu.

>>Kante za smeće dobivaju svi stanovnici Sesveta

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije