U prostorijama Hrvatskog Udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA) danas je predstavljen projekt Zelena ideja. Riječ je o projektu HURA-e i partnera pokrenutim s ciljem pomaganja lokalnim ekološkim proizvođačima u njihovom nastupu na tržištu. U tome će im pomoći marketinški stručnjaci pružajući im besplatne usluge promocije. Agencije okupljene oko HURA-e unutar ovog projekta demonstrirati će u kojoj mjeri marketinški stručnjaci mogu pomoći plasmanu ekoproizvoda te razvoju ekoproizvodnje s namjerom pozitivnog utjecaja na ukupnu gospodarsku situaciju u Hrvatskoj.
Projektu su potporu dali Program Ujedinjenih naroda za razvoj u Hrvatskoj (UNDP) i Ministarstvo poljoprivrede Republike Hrvatske.
– HURA je pokrenula ovu inicijativu s ciljem pokretanja pozitivnih promjena u hrvatskom društvu i gospodarstvu. Budući da su ekološki proizvođači u Hrvatskoj relativno mali i ne raspolažu financijskim sredstvima koji bi im omogućili angažman marketinških profesionalaca, smatramo da je ovo izvrsna prilika da pokažemo ulogu i potencijal marketinga u razvoju jedne gospodarske grane – izjavio je predsjednik Uprave HURA-e, Damir Ciglar.
Proizvođači se na natječaj mogu prijaviti tako da ispune formular na stranici projekta, a neovisni žiri sastavljen od stručnjaka iz područja ekološke proizvodnje, marketinga ekoloških poljoprivrednih proizvoda i poduzetništva u području ekološke proizvodnje odabrat će proizvođače s najvećim potencijalom. Prijavljeni projekti koji prođu odabir žirija tako će moći primiti besplatnu pomoć u segmentima poput promocije, izrade identiteta, izgleda ambalaže i ostalim marketinškim djelatnostima. Rok za prijave je mjesec dana od danas.
>>Najbolju komunikacijsku ideju tražit će više od 1300 kreativaca