Nova Godina je pred vratima i svi se veselimo obiteljskom okupljanju na božićnom ručku i euforiji koje donosi novogodišnje slavlje. Dok brojimo zadnje dane prosinca i polako ulazimo u retrospektivu godine na izmaku, sjećamo se svih događaja i dobrih i loših odluka koje su nam obilježile zadnjih 365 dana. Da bi u 2020. godini imali više dobrih nego loših odluka, početak godine je savršen trenutak za sve one koje se odlučuju na promjene i odluke koje su vječito odgađali za idući tjedan, mjesec ili novu godinu.
Iako većina poklekne već u prvim danima, blagodati tehnologije omogućile su nam da se lakše držimo novogodišnjih odluka i budemo ustrajni u našem naumu. Jedna od tih mogućnosti dolazi nam vezano uz dvije stvari koje si najviše želimo, novac i slobodno vrijeme.
Od sada svoju potrošnju plina možete plaćati i mjesečno, sukladno vašim mjesečnim dojavama (stanja plinomjera), a račune za potrošeni plin zaprimati e-mailom putem naše besplatne aplikacije Moj račun, čija posljednja nadogradnja izlazi upravo do kraja ovog mjeseca.
U dogledno vrijeme očekujemo u nju uvrstiti i mogućnost direktnog plaćanja računa, kao i dodatne mogućnosti putem aplikacije koje će korisnicima maksimalno pojednostaviti komunikaciju s GPZ Opskrbom, pojednostaviti plaćanje računa, omogućiti praćenje vlastite potrošnje energije, a samim time omogućiti uštede koje nas čine sudionicima smanjenja emisija stakleničkih plinova i osiguravaju kvalitetniju budućnost za sljedeće generacije.
Budite dijelom više od 70.000 naših vjernih kupaca, koliko ih trenutno koristi aplikaciju Moj račun. Svakim danom ta brojka raste, a analize same aplikacije pokazuju da su ti korisnici vrlo aktivni i ažurni, tako da možemo slobodno reći kako sve više građana prepoznaje prednost prelaska na digitalno poslovanje. Više od 12.000 kupaca odlučilo se na dostavu računa e-mailom što također dugoročno ima ekološke benefite.
Postupak prelaska sa kvartalnog na mjesečni obračun sadrži nekoliko preduvjeta :
- Kupac mora biti registriran na našu besplatnu Web / Mobilnu aplikaciju MOJ RAČUN
- Unutar aplikacije MOJ RAČUN, Kupac sam podnosi zahtjev za prelazak na mjesečni obračun potrošnje plina (Moji podaci > Mjesečni račun > Odabir OMM > Pripremi zahtjev)
- Kupac mora imati podmirena sva dospjela potraživanja (Prometi i stanja)
Od ostalih funkcionalnosti aplikacije MOJ RAČUN izdvajamo :
- Informacije o potrošnji plina
- Pregled stanja brojila i uplata
- Mogućnost dostave računa i akontacijskih rata putem elektroničke pošte
USPOREDBA FUNKCIONALNOSTI WEB i MOBILNE APLIKACIJE MOJ RAČUN
- Sučelje Web aplikacije Moj račun bazirano je na alatnoj traci / izborniku, preko kojeg krajnji Kupac na odabir ima ponuđene dostupne funkcionalnosti
- Web aplikacija Moj račun ima predefinirano početno sučelje – Prometi i stanja
- Unutar izbornika prometi i stanja krajnjem kupcu je dostupan pregled prometa i stanje plinomjera za odabrano mjerno mjesto
- Nova funkcionalnost (dostupna zasad samo na Web aplikaciji MOJ RAČUN) je mogućnost ugovaranja mjesečnog obračuna potrošnje plina, pri kojem krajnji kupac potrošnju plina plaća sukladno vlastitim mjesečnim dojavama stanja brojila, a račune zaprima putem e-maila
- Registracija na mobilnu aplikaciju moguća je po preuzimanju datoteke sa Google Play trgovine
- Sučelje mobilne aplikacije Moj račun bazirano je na izborniku prilagođenom za prikaz na iOS/ Android / Windows phone pametnim telefonima
- U mobilnoj aplikaciji zadržane su sve funkcionalnosti Web aplikacije osim mogućnosti ugovaranja mjesečnog obračuna
BUDUĆE NADOGRADNJE I DALJNJI RAZVOJ APLIKACIJE
- Razmjena datoteka (npr. Ugovora o opskrbi plinom) i vlastiti pretinac za svakog krajnjeg kupca
- Mogućnost plaćanja računa izravno iz Web / mobilne aplikacije MOJ RAČUN
- Mogućnost ugovaranja mjesečnog obračuna potrošnje plina i putem mobilne aplikacije (trenutno dostupno samo putem Web aplikacije)
SVIM NAŠIM SADAŠNJIM ALI I BUDUĆIM KUPCIMA ŽELIMO BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ, SRETNU I USPJEŠNU NOVU GODINU
Sadržaj omogućila Gradska plinara Zagreb-Opskrba