Pljeskavica koja je sočna iznutra, a hrskava izvana glavni je adut 4Burgersa, domaćeg brenda koji nudi takozvanu "smash" varijantu popularne mesne delicije. A stvar je u izradi pljeskavice jer se mljevena junetina najprije formira u kuglu, stavi na vruću ravnu ploču roštilja, a zatim se pritisne utegom. U deset ih varijanti nude na pet lokacija u metropoli, u pothodniku Importanne centra te u novom objektu u Teslinoj, a one koje pripremaju u Varšavskoj te na Trešnjevci i Volovčici može se naručiti samo putem Wolt aplikacije.
Sastojci hrvatskog podrijetla
– 4Burgers je nastao kao sklop hrvatskog znanja i entuzijazma za dobrim burgerom uz ugodnu cijenu. Uvidjeli smo manjak ponude smash burgera na domaćem tržištu i odlučili ponuditi potrošačima priliku da kušaju vrhunske okuse ove posebne pljeskavice – ističe voditelj brenda Ivan Goreta.
Kako i sam naziv kaže, njihov se meni sastoji od četiri burgera, "or1ginala", "b2bacona", "smok3 jalapena" i "chic4ena". Svaki od njih, osim pilećeg, dolazi u tri varijante, s dvije, tri te čak četiri sočne pljeskavice, pa tako, primjerice, po cijeni od pet eura možete degustirati originalni burger brenda koji dopunjuju zelenom salatom, krastavcima, lukom, rajčicom i koktel-umakom. Varijantu s tri pljeskavice pak platit ćete euro više, a s četiri još toliko.
Za one koji vole pikantnije okuse idealan je izbor, kaže Goreta, burger s jalapeño papričicama, koji u svim verzijama stoji 30 centa više od originalnog, a u njemu su još i zelena salata, gljive, karamelizirani luk te chilli mayo umak. Najpopularniji je, dodaje, bacon, u kojemu stižu i panceta, karamelizirani i hrskavi luk te tajni 4Burgers umak, a njegove varijante možete degustirati po istim cijenama kao i one s papričicama.
Jedini burger na meniju koji dolazi u jednoj inačici, s jednom pljeskavicom, jest onaj od piletine, okuse mu dopunjuju zelena salata, rajčica i tartarski umak, a stoji pet eura. Burgere možete kombinirati i s običnim krumpirićima ako dodate 2,30 eura ili pak s onima od batata za 90 centa više. A nedavno su na jelovnik uvrstili i "bacon loaded", krumpiriće pokrivene rastopljenim sirom cheddar, hrskavom pancetom i prženim lukom, kojima je cijena 3,80 eura.
– Posebnost je naših sastojaka što su domaći, hrvatskog podrijetla, riječ je o svježem mesu i svježem povrću, a osim kvalitete namirnica, naše burgere, kojima se ponosimo, krasi i brzina, jer svaki je gotov za dvije do tri minute, te "ugodna" cijena – kaže Goreta.
Ponuda pića im je većinom klasična, poput Coca-Cole ili Fante, a imaju i piva Varionice za koja ćete izdvojiti 3,10 eura.
Afirmirali se na festivalima
Svoj su prvi lokal, onaj u Varšavskoj, otvorili lani u svibnju, a zatim su se, dodaje Goreta, odlučili smash burgere, čija je koncepcija stigla iz Amerike, predstaviti na festivalima pa su se mogli jesti na pulskom i zagrebačkom Burger Festu te na varaždinskom Špancirfestu. Još će se ove godine, najavljuju, zadržati na zagrebačkom tržištu, a od iduće će se brend širiti u još nekoliko hrvatskih gradova.
– Posjećenost restorana je odlična na svim lokacijama, posebice u večernjim satima, jer gosti već sada prepoznaju 4Burgers brend, pa se nadamo takvom odazivu i na budućim lokacijama – zaključuje Goreta.