Kampanja "Uzmi voće"

Na sedam će dječjih predstava u sklopu kampanje dijeliti voće

Nutrition education in Thuringian kindergartens
Michael Reichel/DPA/PIXSELL
03.07.2021.
u 17:00

Cilj joj je potaknuti konzumaciju svježeg voća, a predstave će u sljedećih tjedan dana izvesti mladi glumci zagrebačke Akademije dramskih umjetnosti.

Predstave za djecu i promocija svježeg voća dobitna su kombinacija. U sklopu kampanje “Uzmi voće – Get a fruit” na sedam lokacija u Zagrebu održat će se čak sedam dječjih predstava. Cilj joj je potaknuti konzumaciju svježeg voća, a predstave će u sljedećih tjedan dana izvesti mladi glumci zagrebačke Akademije dramskih umjetnosti.

Prva je sutra u 16.30 na jarunskom Food Truck Festivalu, a potom u ponedjeljak u Centru za kulturu Trešnjevka te u utorak u novozagrebačkom kafiću Vibra. Slijede izvedbe u Troccaderu u Dalmatinskoj, Tenis klubu Klaka u Dubravi, Vrtuljku na Prisavlju te Palaccinu u Parku 101. brigade. U kampanji sudjeluju i organizacije ASIAC iz Grčke i FRUCTPROD iz Rumunjske koje će predstaviti svoje voćke.      

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije