Kako su nam potvrdili u PU zagrebačkoj oko 20 sati zaprimili su dojavu da je u Ulici Antuna Šoljana u naselju Špansko došlo do naleta vozila na dvije pješakinje. Osobama je pružena liječnička pomoć. Očevid je u tijeku.
VEZANI ČLANCI:
Na njih naletio vozač crvenog Volkswagen Golfa s oznakama jedne zagrebačke autoškole. Neslužbeno smo doznali da se, srećom, automobil kretao relativno malom brzinom i da je do naleta na pješakinje došlo uslijed nepažnje vozača, čemu svjedoči i mali zaustavni put nekoliko metara od zebre.
VIDEO: Nesreća u Španskom
Brzo nakon nesreće u Špansko su pod sirenama stigla dvoja kola hitne pomoći koje su dvije 13-godišnje djevojčice prevezle u bolnicu. - Čula sam snažan udarac i majka mi je rekla da idem vidjeti što se dogodilo. Dvije djevojčice su bile ozlijeđene na kolniku i odmah sam pozvala hitnu pomoć. Srećom, obje su bile pri svijesti i relativno dobro, osim što su bile u velikom šoku, no ne znam imaju li kakvih prijeloma. Stigla je hitna i odvezli su ih na obradu - rekla nam je svjedokinja, koja je prva stigla.
FOTO: Nesreća u Španskom
Djevojčicama želim sve najbolje i da nemaju nikakve trajne posljedice od naleta nepažljivog vozača s instruktorom. Zapravo, primjetio sam da kandidati na vožnji čine dosta ozubiljnijih prekršaja koje instruktori ne bi smjeli dopustiti da se dogode (naravno ne svi). Onda se vozači pitaju kako ih to instruktori uče. U jedan brzo rastući gradić iz okolnih mjesta zna doći više vozila autoškole kako bi se obučavali, gdje voze dosta ispod ograničenja brzine a vozači zbog pune linije ne mogu ih obići pa se stvaraju kolone. Instruktore bi zakonski trebalo obvezati da svi koji žele imati autoškolu da moraju imati svoj privatni poligon za obuku. Problem je što se radi o velikoj infrastrukturnoj investiciji a sam poligon opet ne bi mogao pružiti takvu obuku kakva se može ostvariti na prometnicama gradova. Zato u takvim okolnostima instruktori trebaju biti daleko odgovorniji pri obuci kandidata na način da ne ometaju propisno prometovanje ostalih sudionika u prometu, npr ako je najveća dopuštena brzina kretanja 50 km/h, onda neka voze 45-47 km/h a ne da voze oko 30 km/h a drugi sudionici nemaju prigodu ih obići. Također sam jednom primjetio da je kandidat trebao zaustaviti vozilo gdje je prometnim znakom obilježeno obavezno zaustavljanje, da je kandidat prošao bez zaustavljanja jer nije bilo drugih vozila u blizini, ne znam zašto instruktor nije uputio kandidata da se mora naučiti zaustaviti.