Što da rade građani koji nemaju mjesečne karte, kako da dolaze na posao?
Bilo bi licemjerno reći da ću zatražiti da se svima omogući cjelodnevno parkiranje u centru grada, jer mjesta nema. Da svi mogu kupiti karte, nastao bi potpuni kaos.
Što mislite o sniženju cijena mjesečnih parkirališnih karata?
Mislim da su bile dovoljno jeftine. Po novome za 100 kuna mjesečno za kartu u prvoj zoni možete parkirati u cijelom gradu. Pretpostavljam da će se i građani koji nemaju takve karte složiti da to nije u redu.
Je li istina da se već prije dvije godine znalo da će se zatvoriti garaža u Ilici 45?
Otkad je Zagrebparking izgubio tu zgradu, govori se da će se ondje graditi hotel ili zgrada i kako će garaža nestati. Jedan od razloga gradnje Tuškanca i jest činjenica što se znalo da će ta u Ilici nestati.
Hoćete li odustati od gradnje garaže ako se ostvari javno-privatno partnerstvo?
Praksa je da mi gradimo i upravljamo garažama. Ovo je prvi slučaj gdje nije jasno kako bi to funkcioniralo. Nije jasno hoćemo li obavljati komercijalnu djelatnost ili ne, koje su naše odgovornosti, a što naša prava. Bitno je samo kakva će biti računica za nas.
>>Cijeli intervju s Robertom Mišetom pročitajte u sutrašnjem Večernjem listu.
Također, u sutrašnjem VL-u pročitajte o apsurdu u prvoj zoni, gdje "pauci" najviše vrebaju, i zašto neki misle da su prometni redari protuustavna "policija".
Ovi SDP-ejci misle da smo mi bankomat.Uništili su Zagreb. Ne daj Bože da dođu na vlast u cijeloj Hrvatskoj. Onda smo stvarno gotovi. Još se živo sjećam njihovih sranja iz 2000. godine.