taksisti složni:

Gdje toga ima? Jeftiniji smo od ZET-a, ali jedva preživljavamo

Taksisti
Foto: Pixsell
1/2
05.02.2014.
u 13:54

Dvije godine od liberalizacije tržišta zagrebački taksisti redom poručuju da su na granici isplativosti. Mjesečno mogu zaraditi tri do četiri tisuće kuna i nisu zadovoljni situacijom koja je, smatraju, odraz opće slike gospodarstva

Imaju sto posto putnika više, no kažu, na rubu su egzistencije. Sadašnje im cijene nisu dovoljne za podmirivanje troškova. A troškovi su, kažu, veliki. Nešto više od dvije godine nakon liberalizacije tržišta zagrebački taksisti tvrde – jedva držimo glavu iznad vode.

Previše nas je

– Velika je nelogičnost u cijenama i gospodarskom stanju u državi. No, bilo bi neozbiljno od nas da povećavamo cijene s obzirom na broj nezaposlenih građana i sve veće troškove života. Bazirat ćemo se samo na racionalizaciju unutar službe – poručio je Željko Petković, predsjednik Udruženja Radio taxi Zagreb.

Dva sata čekam za 20 kuna vožnje. S ovakvim cijenama ne možemo preživjeti. Nas se pritišće, a konkurenciji se opraštaju milijuni dugova

taksisti

Stari zagrebački taksisti smatraju da je u gradu trenutačno previše taksista te da nije u redu da bilo tko s vozačkom dozvolom može biti taksist.

– Dva sata čekam za 20 kuna vožnje. S ovakvim cijenama ne možemo preživjeti. Nas se pritišće, a konkurenciji se opraštaju milijuni dugova – ogorčeni su neki od vozača Radio taxi Zagreba. Oni koji su izašli iz Udruženja i zadržali stare cijene smatraju da taksi nije humanitarna institucija.

– Kako može u jednoj metropoli jeftinija biti vožnja taksijem nego gradskim prijevozom?! – pitaju se Željko Bekavac i Miroslav Ivanović, koji građane voze čak 34 godine. Iako svi ističu da su na rubu egzistencije, nitko od taksi-prijevoznika u gradu neće povećavati cijene. Zbog konkurencije i građana.

Borimo se. Kako bismo smanjili troškove za oko 30 posto, od 15. ožujka na ceste puštamo 150 automobila na plin – najavio je Kosta Minovski, vlasnik Cammea.

Bez investicija

Da situacija nije zadovoljavajuća, potvrdio je i osnivač najmlađeg taksija – Taxija Zebre, Mići Kuzmanović.

– Koliko para, toliko muzike. Ovo su jedva isplative cijene, ali nećemo ništa povećavati jer bi nam to samo štetilo – kazao je. Raspolaže sa 30 vozila koja dnevno prosječno ostvare 10 do 15 vožnji, odnosno tri do četiri tisuće kuna mjesečno. Iako su u travnju prošle godine povećali cijene za pedeset lipa, u Eko taxiju također ističu da se bore na tržištu.

– Sve je ovo na granici isplativosti i zapravo odražava općenitu situaciju u gospodarstvu. Zbog toliko niskih cijena nemamo prostora za bilo kakve daljnje investicije. No, cijene zasad nećemo mijenjati – poručio je Mislav Munivrana, direktor Eko taxija.

Komentara 6

MP
mpfederer
15:32 05.02.2014.

voznja zet-om 1km 10kn, voznja najjeftinijim taxiem 14,30kn voznja zet-om 10km 10kn, voznja taxiem oko 60kn. mislim da lazu i da ipak nisu jeftiniji od zeta ;-)

Avatar Jaguar_Paw
Jaguar_Paw
19:18 05.02.2014.

Oni su sami sebe doveli u ovakvu situaciju, to je bilo samo pitanje vremena. Ne dolazim u Zagreb često, no kada dođem moraš koristiti taxi, i tako prije par godina taxi naplati start 25 kn, a za sljedećih 2 km uzme 80 kn!? Derali su ljude do kože, takav sustav cijeđenja građana se morao urušiti. Ponavljam, sami sebe su doveli u bezizlaznu situaciju. I tko kaže da se poštenje ne isplati? Treba pitati zagrebačke taxiste, nadana i ivu

BU
burza
12:30 06.02.2014.

Bilo bi dobro usporediti cijene u splitu i dubrovniku sa zagrebom

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije