Kad se bližimo kraju tunela vidimo svijetlo, a kako se bližimo kraju rekonstrukcije Remetinečkog rotora, vidimo- nejasnoće. Konkretno, radi se o 227.500 kuna koji su, prema registru ugovora javne nabave, namijenjeni za izradu tri makete. Oko sporne situacije oglasio se Grad, tvrdeći kako je "promidžba bilo kojeg EU projekta ugovorom određena" pa ni ovaj infrastrukturni projekt nije izuzetak.
"Neki su portali ovih dana objavili „vijest“ o tome kako je „gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić naručio izradu makete rotora Remetinec“ za 227.500,00 kuna od tvrtke Link EOP d.o.o. s kojom je u tu svrhu sklopio ugovor, ocjenjujući to kao nepotreban trošak. Potaknuti nizom pogrešnih zaključaka te selektivnih i zlonamjerno tumačenih činjenica što ih prenose neki elektronički mediji, javnost želimo obavijestiti o činjenicama vezanim uz predmetni ugovor, a na koji se spomenuti portali pozivaju. Kako je već poznato, projekt Rekonstrukcije Jadranske avenije i Avenije Dubrovnik – rotor Remetinec, vrijedan je 331.651.787,38 kuna, a najvećim dijelom se financira sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj (272.813.628,39 kuna) te iz Državnog proračuna (48.143.581,48 kuna)", priopćili su iz Grada.
VIDEO Nova regulacija na rotoru Remetinec
Nastavljaju kako, zato što projekt većinskim dijelom financira EU, mora sadržavati vidljivu promidžbu istog.
"Dakle, radi se o EU financiranome projektu pa je kao korisnik bespovratnih sredstava Grad Zagreb dužan osigurati vidljivost i promidžbu. Naime, za svaki EU financirani projekt korisnici sredstava su dužni osigurati vidljivost i promidžbu projekta privremeno (tijekom trajanja projekta) i trajno (po završetku projekta) kako bi se istaknulo da je projekt financiran upravo iz EU izvora. Promidžba te vidljivost projekta se osigurava raznim aktivnostima i na razne načine, od postavljanja tematskih ploča, oznaka i plakata, tiskanja letaka i drugih materijala, organiziranja konferencija, snimanja televizijskih i radijskih spotova i sl., a provode se ovisno o vrsti, opsegu i sadržaju projekta te o njegovim specifičnostima i o mnogim drugim aspektima", stoji u priopćenju. Dodaju kako su: "sve aktivnosti obvezni element svakog EU financiranog projekta".
Iz Grada kažu da je izrada maketa njihova dužnost, a osim njih, obvezani su činiti i druge promidžbene aktivnosti.
"Kako se radi o velikome infrastrukturnom projektu financiranu iz EU sredstava, najvećem do sada u Zagrebu, ali i jednome od najvećih u Republici Hrvatskoj, vidljivost i promidžba projekta planira se provesti kroz niz aktivnosti. Jedna od njih, kojima se planira osigurati trajna vidljivost projekta (i nakon njegova završetka) su i predmetne makete, odnosno prikaz projekta u umanjenom mjerilu, njih ukupno tri u okviru spomenutog iznosa troška od 227.500,00 kuna. Makete će na sebi imati oznake vidljivosti izvora financiranja te će biti postavljene na različitim lokacijama Gradske uprave. Osim navedenog, provest će se niz drugih promidžbenih aktivnosti te će se javnost kontinuirano informirati jer je Grad Zagreb, ponavljamo, kao korisnik bespovratnih sredstava to dužan činiti", kažu iz Grada.
Podsjećamo, posljednja privremena regulacija će trajati još dva tjedna, a nakon prvog prosinca radovi će ući u zadnju etapu završnih radova.
Idealno za potpalu vatre, za ništa drugo !