Unatoč planovima ove godine neće se probiti novi izlaz iz Gornjeg Vrapča na Aleju Bologne pa će stanovnici još najmanje pola godine iz naselja prema gradu izlaziti u dugim kolonama preko Vrapčanske ili Gospodske ulice.
Prema najavi, posao bi se trebao obaviti do sredine 2016. godine, a plan je postojeće križanje Ulice Majke Terezije i Aleje Bologne preurediti te omogućiti da se na križanju može izaći na Bolognu u smjeru istoka i zapada, a ne da se na njemu može samo ući u naselje iz smjera grada. Prometni problem na tom dijelu Vrapča pojavio se još 2009. godine kada su izgrađena naselja Ris i Perjavica, gdje se doselilo nekoliko tisuća stanovnika.
– Rekonstrukcijom ćemo križanje u obliku "uljev-izljev" pretvoriti u puno semaforizirano križanje koje će omogućiti prometovanje u svim smjerovima, a u Aleji Bologne sagradit ćemo i dodatni prometni trak za skretanje ulijevo u Ulicu Majke Terezije iz pravca zapada – objasnio je Dinko Bilić, gradski pročelnik za promet.
Cijena rekonstrukcije ulica i preuređenja autobusnog terminala je 10,2 milijuna kuna.
Nego kako: samo što više automobila. Što drugo Sektor za promet zna? Za 2-3 godine, kad dobri građani grada dokupuju još par stotina automobila i kad opet budu gužve, asfaltirat će se još poneki park, platiti još koji podvožnjak...dobro došli u prometno planiranje iz '60-ih godina prošlog stoljeća!