Na zagrebačkom Adventu u četrdeset dana ostvareno 160.917 dolazaka i 308.787 noćenja, što je 12% više dolazaka i 11% više noćenja u odnosu na prošlu godinu. Kad se gledaju dolasci, domaćih turista bilo je 53.545, stranih 107.372, a najbrojniji su bili gosti iz Bosne i Hercegovine, Italije, Austrije, Slovenije i Njemačke. Od ukupno registriranih noćenja, domaći turisti su ostvarili 97.825 (rast 15%), a strani 210.962 (rast 9%).
- Advent u Zagrebu je najuspješnija zagrebačka turistička manifestacija te sam izuzetno zadovoljna s ovim odličnim rezultatima - rekla je direktorica TZ Zagreba Martina Bienenfeld i dodala da su pojedina tržišta, poput njemačkog, austrijog, slovenskog i srpskog, na kojima je TZGZ provodila ciljane online i offline marketinške kampanje, ostvarila porast od više od 15 posto.
- Tako je registrirano 27% više noćenja gostiju iz Njemačke i 24% više noćenja gostiju iz Austrije, što ukazuje na uspješnost kampanje, ali i na popularnost samog Adventa u Zagrebu. Uz spomenuta tržišta online kampanja se provodila i u Španjolskoj, SAD-u, Italiji, BiH i Mađarskoj putem advertorijala, display i video oglasa te je i s tih tržišta zabilježen porast. Oglasi su prikazivani na YouTube-u, Google-u, društvenim mrežama (Facebook, Instagram) i na mrežama portala navedenih tržišta - kazala je direktorica TZ Zagreba Martina Bienenfeld.
VIDEO Na Trgu Ante Starčevića nalazi se nova adventska lokacija, Reci Božić
Zašto se uopće spominje koruptivna tema ? Gdje živimo ?