Petek pritom ističe da je aktualni gradonačelnik, kada je bio oporba i kandidata za tu funkciju, prosvjedovao protiv nabavke luksuznih Audija za Zagrebački holding, a da je sada za tu tvrtku nabavio ista takva vozila. Gradski zastupnik pritom tvrdi da Tomašević u međuvremenu nije nabavio vozila za prijevoz osoba s invaliditetom za ZET. Doduše, gradska uprava u ožujku ove godine najavila je nabavu 10 takvih vozila.
"Pitao sam gradonačelnika Tomaševića isto što je on pitao Bandića 2020. godine: Tko u Zagrebačkom holdingu vozi crne dizel limuzine s bahatom opremom? Zanima me i koliko su vozila plaćena dnevno, putem modela dnevnog najma na period od dvije godine?" navodi Petek u objavi na društvenoj mreži Facebook.
Zastupnik nastavlja te piše kako je Tomašević zaključio ugovor težak otprilike dva i pol milijuna eura kojim se za potrebe Holdinga, među ostalim u najam uzimaju i automobili više klase protiv kakvih je Tomašević prosvjedovao igrajući se s igračkama autića ispred sjedišta Holdinga prije četiri godine.
"Saznajem od vrijednih zviždača da je Tomašević upravu Zagrebačkog Holdinga, poslije financijskih gubitaka ostvarenih prošle godine (kad se financijski rezultat umanji za subvencije Vlade RH za plin), počastio s novim crnim dizel/benzin limuzinama marke Audi s bogatim paketom opreme, dok se obećani zaokret na skromnija i hibridna koristi za niže rangirane zaposlenike." piše Petek.
Hoće li se šefovi gradske megatvrtke uistinu voziti u "skupim i bahatim" limuzinama, upitali smo iz Holding iz kojeg su nam odgovorili da su od sredine 2021., odnosno dolaska Tomaševića na vlast, proveli dva postupka javne nabave, u cilju najma vozila za vlastite potrebe, među kojima su i službeni automobili za članove Uprave ZGH.
POVEZANI ČLANCI:
"Iako prema internom pravilniku, članovi Uprave imaju pravo na automobile više klase, u oba navrata traženi su automobili srednje klase. Upravo je to opisano u specifikacijama dva prethodno provedena javna natječaja, jednog iz 2022. te drugog iz 2023. godine." pojašnjavaju u gradskoj tvrtki.
Dodaju pritom da su u oba natječaja, tražena rabljena vozila, starosti do najviše tri godine, uz opis nabave: osobno vozilo srednje klase kao VW Passat, Peugeot 508, Volvo S60, Opel Insignia ili drugo jednakovrijedno vozi.
"Dakle, u oba natječaja tražena su vozila iste, srednje klase. Natječaj funkcionira tako da dobavljač po istoj cijeni nudi različite automobile traženih specifikacija i klase koji su mu u tom trenutku dostupni. Stara uprava ZGH postavljena od prethodne vlasti pokrenula je 2020. javnu nabavu skupljih, za klasu viših automobila, no nakon kritika javnosti odustali su od te nabave i unajmili automobile srednje klase. Sadašnja uprava ZGH koristi automobile srednje klase." zaključuju u odgovoru na naš upit.
Holding u svom odgovoru pritom ne spominje sporne Audije koje im Petek zamjera, ni hoće li u budućnosti šefovi te tvrtke voziti Audijeve limuzine, već ponavljaju kako se inzistira na automobilima srednje klase. No, kritikama gradskog zastupnika (iz vladajuće većine) na račun gradonačelnika tu nije kraj.
"Nažalost po Zagrepčane, i ovaj mandat je potpuno promašen, Zagreb nije napravio potreban iskorak u rješavanju nagomilanih problema i predstavljanju toliko potrebne drugačije vizije razvoja našega Grada." nastavlja Renato Petek koji je i u svojim ranijim istupima na Facebooku između redova objavio svoju kandidaturu za zagrebačkog gradonačelnika.
POVEZANI VIDEO Patrik je zaustavio promet pa pomogao Marici prijeći cestu
Na razumiješ ti to druže sudija... Njihovi audiji i banditosovi audiji nisu isti audiji......