Da jednostavno nema boljeg događanja za održavanje socijalne distance, rekli bi sigurno Zagrepčani koji su prošle godine na bilo koji od sedamdesetak dana održavanja Ljeta na Savi navratili popiti piće na nasip. Desetero ljudi u prosjeku zabavljalo se na tamošnjim paviljonima, postavljenim od srpnja do sredine rujna ili, kako su kasnije izvijestili iz Grada, ukupno njih 16 tisuća.
Točan je to broj stanovnika metropole koji su uz Savu izbrojili u Gradskoj upravi, iz koje je za cijeli taj spektakl pokraj rijeke izdvojeno oko 13 milijuna kuna. Ili, ako ćemo računati, ugrubo 800 kuna po Zagrepčaninu platio je Grad lani da se osigura nezaboravna zabava u sklopu Ljeta na Savi. A kako su pripreme i prošle i pretprošle godine startale u svibnju, s tim da su 2018. propale jer se nitko nije javio da montira paviljone, zaključili smo da ne bi bilo zgorega pitati Gradski ured za strategijsko planiranje hoće li se i ovog ljeta, među ostalim, organizirati DJ-evi za 132 tisuće kuna, za zaštitare dati 239 tisuća, a za najam i čišćenje kemijskih WC-a 19.740 kuna.
Tim više jer su do prije nekoliko dana kamioni s nasipa odvozili zemlju, što su mnogi Zagrepčani povezali s pripremama upravo za Ljeto na Savi. Ipak, iz Hrvatskih voda kazali su nam da su kamioni njihovi te su “uklanjali nataloženi nanos kako bi se voda lakše povlačila u korito nakon izlijevanja”, dok su nam iz Grada rekli kako se od zabave uz Savu ove godine ipak odustaje.
– S obzirom na objektivne okolnosti prouzročene širenjem virusa te potresima, Grad Zagreb je u ožujku 2020. godine do daljnjega zaustavio sve aktivnosti vezane uz organizaciju i provedbu manifestacija i događanja u djelokrugu ovog Ureda, koji su namijenjeni široj javnosti, kao i provedbu projekta “Aktivnosti na Savi” – kazali su nam iz Gradskog ureda za strategijsko planiranje i razvoj grada, pa dodali kako su proračunska sredstva rezervirana za Savu “dana na raspolaganje za provedbu drugih aktivnosti od prioritetne važnosti za Grad”. Koje su to točno aktivnosti, nisu otkrili.
I da je bilo 16.000 posjetitelja, 13 milijuna kuna podijeljeno na 16.000 je 812,50 kuna po posjetitelju... Kumovi i rodijaci su dobro zaradili!