PROMET U METROPOLI

PITANJE DANA Jeste li zadovoljni javnim prijevozom u Zagrebu?

Zagreb: Nakon blagdana ZET se vratio redovitom voznom redu
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
1/17
09.01.2024.
u 10:32

Polako se obnavlja ZET-ov vozni park, ali naši sugovornici upućeni u zbivanja u firmi ističu da je to tek kap u moru stvarnih potreba kako bi autobusni i tramvajski promet u metropoli funkcionirao bez poteškoća.

Drugog tjedna ove godine, nakon završetka razdoblja blagdana i školskih praznika, ZET se vratio redovitom voznom redu te tramvaji i autobusi, koji su od Nove godine ponovno u prepoznatljivoj plavoj boji, voze na svim linijama i u punom broju polazaka. Međutim, bez obzira na to što su i ZET-ovi tramvaji i autobusi vratili svoj uobičajeni vozni red, u ponedjeljak su, kako to nerijetko biva, opet u Zagrebu nastale velike gužve. Zbog kvara tramvaja snimljeni su zastoji, kako smo pisali, na Maksimirskoj cesti, kao i na Ilici, zbog čega su mnogi građani do svoje destinacije morali nastaviti pješice.

Nažalost, zastoji i kašnjenja javnog prijevoza mnogim su Zagrepčanima postali svakodnevica, a neki od njih kažu da tu ne staju problemi sa ZET-om. Štoviše, prema izjavama vozača i mehaničara, vozni park ZET-a jednostavno je u - lošem stanju. Primjerice, okosnicu autobusne garaže ZET-a čine primjerci stari petnaestak godina koji su prešli i do milijun i pol kilometara. Stanje je donekle ublažila nabava stotinjak novih autobusa prošle godine, ali to je tek kap u moru budući da autobusi svakodnevno ostaju u kvaru.

Kako bi se pokrpale rupe u veznom redu, u proračunu je, doznajemo, osigurano šest milijuna eura za nabavu tridesetak polovnih vozila za koja se očekuje da će stići do ljeta. Tako će u Zagreb, nakon polovnih tramvaja iz Augsburga, stići i polovni autobusi. Sugovornici upućeni u zbivanja u ZET-u pozdravljaju obnovu voznog parka, ali ističu da je to tek kap u moru stvarnih potreba kako bi autobusni i tramvajski promet u metropoli funkcionirao bez poteškoća.

Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević, pak, istaknuo je ranije da je nabava polovnih tramvaja još jedan korak ka dugoročnom cilju boljeg javnog prijevoza kroz povećanje broja vozila, smanjenje kvarova i češće vožnje na pojedinim linijama. 

VEZANI ČLANCI:

- Bivša vlast je zanemarivala potrebe građana, pa je zadnji tramvaj isporučen prije čak 13 godina. Veselim se da nakon toliko godina ZET napokon dobiva pojačanje u vidu ovih tramvaja - komentirao je Tomašević polovne tramvaje kazavši da je 11 rabljenih kupljeno po cijeni jednog novog, a da će na ulicama moći biti još 10-15 godina.

Napomenuo je i kako bivša Uprava predugo nije kupila nijedan novi tramvaj, pa se zato sada tramvaji sve češće kvare. - Naša gradska uprava je ta koja to mijenja, zato smo i kupili 20 novih tramvaja, a krenut ćemo u nabavu još barem 20 novih - zaključio je optimistično Tomašević. 

A što vi mislite o javnom prijevozu u Zagrebu? Prisjetite se kako vam je voziti se u zagrebačkim tramvajima i autobusima i odgovorite nam na naše novo pitanje dana.

VIDEO Unijeli prometni znak u ZET-ov autobus

Komentara 8

KU
kublajkhan
10:45 09.01.2024.

Kompletan promet u Zagrebu nakon dolaska nove vlasti je katastrofa. Nije se srozao samo javni prijevoz.

LO
Lolita3
12:05 09.01.2024.

Katastrofa što Senfovci rade po gradu! Grad izgleda ko cig.nska mahala, prljav, neuredan, smeće svuda, nepočišćen, a tek kad krama stara 28 godina, bez klime, provoza ljeti na +40...pravi Alan Ford.

LO
Lolita3
12:06 09.01.2024.

Inače, kad počinje sezona grijanja u tramvajima? Koliko vidim još se ne griju.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije