S tri klika do ekološki uzgojenog proizvoda. Jagodi Radojčić i Tomislavu Horvatu iz agencije Antiteza upravo je to bio cilj pri razvijanju aplikacije Midway, online tržnice zdrave hrane.
– Midway nudi korisnicima, odnosno kupcima, jednostavno pretraživanje i sortiranje proizvoda domaćih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava. Korisnik aplikacije je lociran s pomoću GPS-a, nakon čega na interaktivnoj karti vidi sva prodajna mjesta ili privatne adrese OPG-ovaca u svojoj blizini. Proizvodi koji mu se nude sortirani su po količini i vrsti namirnica, a nakon kupnje, korisnici ih mogu i ocijeniti ili komentirati uslugu – objašnjavaju Jagoda Radojčić i Tomislav Horvat kako funkcionira aplikacija Midway. Dodaju kako je ovaj način nabave ekoloških proizvoda jednostavan za kupce, ali i za proizvođače, koji aplikacijom dobivaju širu publiku.
– Obiteljska poljoprivredna gospodarstva ne trebaju nužno imati prodajna mjesta, štoviše, mogu svoje proizvode prodavati s kućnog praga – ističe tim iz Antiteze te objašnjava kako se Midway, osim na pametnim telefonima, može pokrenuti i na drugim platformama.
Domaće voće i povrće tako se može naručiti i preko računala, tableta i bilo kojeg drugog uređaja na kojemu je dostupan internet. Za korištenje aplikacije dovoljno ju je “skinuti” i registrirati se te uključiti GPS lokator.