Iako Zagrebački holding godišnje osiguravateljskoj kući plaća 600 tisuća kuna za osiguranje putnika, njih 19, koji su ozlijeđeni u sudaru dvaju tramvaja u četvrtak u Maksimirskoj, čini se, neće moći računati na odštetu, jer među njima nema teško ozlijeđenih.
– U takvim situacijama šteta se rijetko isplaćuje, naročito jer su putnici odmah primljeni u bolnicu, gdje su pregledani. Ako nema trzajne ozljede vrata, zbog koje se najčešće plaća osiguranje, sumnjam da će biti isplaćenih odšteta - kazali su iz jedne osiguravateljske kuće.
Što nam ide u prilog
U ZET-u to nisu mogli komentirati, objasnivši da ozljede procjenjuju same osiguravateljske kuće. No, tvrde da su u spomenutu godišnju cijenu osiguranja uključeni svi putnici.
– To se odnosi i na one koji ne kupe i ne očitaju svoju kartu u tramvaju ili autobusu. Svi su putnici ZET-a osigurani od posljedica nesretnoga slučaja. Osiguravajuće kuće u posljednje vrijeme sve intenzivnije traže potvrdu ZET-a o registraciji putnika pri ulasku u vozilo, što oštećenom putniku ide u prilog kada dokazuje da je bio u vozilu - kaže glasnogovornik ZET-a Tomslav Jurić. U ZET-u ne znaju koliko je putnika dosad tražilo odštetu.
Od slučaja do slučaja
– S obzirom na to da odštetne zahtjeve rješava osiguranje, kao i visinu odšteta od slučaja do slučaja, nemamo informaciju o broju realiziranih zahtjeva i iznosa isplaćenih šteta - dodao je Jurić.
>>FOTO \'Svi smo bili u šoku, ali pohitali smo u pomoć putnicima\'
Dobar odvjetnik može riješiti svaki problem. Samo slušajte ove iz osiguranja. Njima je "vaš" interes na prvom mjestu.