Simbol kvarta 115 godina

Raspelo i dalje krasi otvoreni rotor u zagrebačkom Resničkom gaju. No, jesu li se radovi isplatili?

Zagreb: Raspelo staro oko 115 godina krasi novi kružni tok u Resničkom Gaju
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
1/5
01.11.2021.
u 08:38

Neki stanovnici ipak sumnjaju da su radovi, inače vrijedni 1,3 milijuna kuna, vrijedili jer prometne gužve nisu nestale, već su samo "premještene" na druga križanja.

Htjeli su ga izmjestiti kako bi na njegovom mjestu mogli sagraditi novi kružni tok, ali onda su stanovnici stali ispred njega i blokirali radove. Oko raspela koje krasi križanje I. i II. Resničkog gaja i koje u Donjoj Dubravi stoji već više od 115 godina podigla se velika prašina, a mnogi stanovnici Donje Dubrave strahovali su da ostati bez stoljetnog simbola njihovog kvarta. No, kako raspelo nalazi formalno na zemljištu koje je u crkvenom vlasništvu, ali i zbog pritiska stanovništva, od plana izmještanja raspela ipak se odustalo.

Kružni tok sada je, dakle, otvoren, a raspelo i dalje krasi križanje.  Čak je i kesten, koji je srusen u nevremenu 2013. godine dobio mladog zamjenika. Međutim, neki stanovnici ipak sumnjaju da su radovi, inače vrijedni 1,3 milijuna kuna, vrijedili. Kružni tok je, naime, zamišljen kako bi se rasteretile jutarnje prometne gužve u naselju punom uskih ulica. S obzirom da su velikom broju stanovnika Čulinečka, kao i ulica Resnički gaj koja se na nju nastavlja, najbolji izlaz na Slavonsku aveniju i ostatak metropole, radi se o vrlo frekventnom križanju. Na društvenim mrežama tako stanovnici komentiraju kako radovi na kraju nisu bili potrebni jer se situacija nije promijenila na bolje, a drugi su izrazili zabrinutost kako će nova regulacija utjecati na vožnju kamiona, koji imaju vrlo malo manevarskog prostora za ulazak u novi kružni tok. 

- Počele su se stvarati gužve od kružnog toka prema Aveniji Dubrava, dakle u smjeru sjevera. Dakle, gužve su se premjestile. Doduše, samo kad su popodnevne gužve nakon posla. Ne znam koliko se isplatilo raditi kružni tok, po meni je nekako bolje da su složili izlaz Čulinečka-Slavonska, koji je mnogo prometniji - kaže nam Mirko Slavić, stanovnik kvarta. 

Ključne riječi

Komentara 5

ZG
ZG1807
11:19 01.11.2021.

A sta drugo ocekivati od nasih ljudi nego nezadovoljstvo.Stalno nesto nevalja ili previse kosta ili je trebalo drugacije itd.Katastrofa koliko su stanovnici ovoga grada nezadovoljni a posebno nezahvalni!

RA
R.adioT.elevizijaL.jestve
10:07 02.11.2021.

Samo u Bogu je spas , ali ako je smetalo raspelo moglo se premjestiti na jednako vidljivo mjesto , problem je sto su oni htjeli potpuno ukloniti raspelo , jer im smeta ideoloski , tj njihovom gospodaru

IG
Igi81
12:23 01.11.2021.

Ovaj rotor je dobar primjer podilazenja dijelu vjernika na stetu svih ostalih. Video je odlicno prikazao sve posljedice takvog odnosa prema prometnim rjesenjima. Da, rotor je preuski za teretna vozila, smisao rotora se gubi jer vozaci koji dolaze iz smjera Slavonske zapravo ni nemaju rotor pa prolaze kao i prije pema Culincu, gospodinu su pametni strucnjaci blokirali ulaz u dvoriste itd. I dio vjernika se buni jer im sad smeta sto ne mogu sigurno doci do raspela. U popodnevnim satima naravno da rotor nema smisla jer guzve nastaju na semaforima prije i nakon podvoznjaka ispod Branimirove a ne zato sto na tom krizanju nije bilo rotora. Od kad je pokojni gradonacelnik zasjeo na celo grada postojao je plan o produzetku Culinecke do Slavonske preko zeljeznicke pruge. Osim aktivacije ovog plana pred svake izbore, nikad se nista nije napravilo.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije