Čudo cestogradnje u Dubravi

Šahtove postavili iznad i još 10 centimetara izvan kanalica

Radovi na Aveniji Gojka Šuška
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL
1/7
03.10.2018.
u 18:45

Na Aveniji Gojka Šuška radovi traju gotovo godinu dana, a kad se cesta “pokrpa”, trebala bi se ponovno kopati jer ide u potpunu rekonstrukciju

Kanalice, a dvadesetak centimetara od njih i šaht. Kako bi voda točno trebala otjecati oko njega, posljednjih se dana intenzivno pitaju stanovnici Dubrave, koji svakodnevno putuju Avenijom Gojka Šuška. Nije im jasna sama pozicija šahta, kao ni činjenica da je on od samih kanalica uzdignut desetak centimetara. Sama logika, govore, nalaže da se šahtovi smjeste u niz s kanalicama te na istu razinu kako bi voda bez problema mogla oteći s avenije. Ali logika, govore razočarano, očito nije jedan od kriterija kad su u pitanju cestovni radovi.

Pucanje asfalta

– Već je gotovo godinu dana sve raskopano jer se radi toplovod. Na ovom je dijelu posao završen, a popravljeno je tako da nema šanse da se neće morati opet zatvarati ulica i raditi ispočetka – objasnio je Marko Stanić, koji živi nedaleko od okretišta u Dubravi, a javio nam se s fotografijama stanja s avenije. Nije mu, govori, posve ni jasno zašto se asfalt krpao “u krpama” jer cesta, koja je ionako puna rupa, sad je još i gora za vožnju.

– I ta voda. Kiša se u kanalicama zadržala jučer gotovo cijeli dan jer nema kamo, a kad budu uskoro pljuskovi i kad se snijeg bude otapao, cesta će biti posve poplavljena – kaže Stanić pa dodaje kako takvo stanje ceste može biti i više nego opasno za vozače. Ne bi, međutim, trebalo biti, objašnjava prometni stručnjak Goran Husinec, ako se vozi brzinom koja je Avenijom Gojka Šuška dopuštena.

– Višak vode na cesti u gradu u pravilu nije opasno. Može biti za, primjerice, motoriste jer oni imaju jedan trag vozila. Što se tiče odvojenih kanalica od šahtova i “krpanju” ceste, pogubno to može biti za rok trajanja avenije. U pukotine ulazi voda, smrzava se te uzrokuje propadanje i pucanje asfalta – kaže Husinec pa dodaje kako će se uskoro cesta ponovno morati obnavljati, i to cijela. Upravo to i jest dugoročni plan, otkrivaju u Gradskoj četvrti Gornja Dubrava, a zašto sad šahtovi nisu tamo gdje i kanalice, nisu znali odgovoriti. Predsjednik Vijeća četvrti Damir Oniško obećao je, međutim, što skoriji očevid.

Radovi na Aveniji Gojka Šuška Radovi na Aveniji Gojka Šuška
1/7

Vratiti u prvobitno stanje

– Još uvijek tamo imamo radove. U dva dijela radi se toplovod, završen je do Kolakove, a sad će se raditi od Kolakove do Novačke. Nisam vidio kanalice, ali organizirat ću sastanak i pregled lokacije, kako bismo utvrdili sve eventualne nedostatke – rekao je Damir Oniško pa primijetio da je “tako to kad privatnici rade”. A “privatnici”, koji su trebali, nakon postavljanja toplovoda od strane HEP toplinarstva, vratiti Aveniju Gojka Šuška u prvobitno stanje, asfaltirali su, kažu u Dubravi, dio koji su kopali, ali su šahtove “zaboravili” vratiti na mjesto.

– Nisu to radile Zagrebačke ceste nego neki podizvođač, koji je angažiran vjerojatno od strane HEP toplinarstva. Ali nije ni važno, tko god da je bio, valjda je trebao vratiti cestu u prvobitno stanje, a ne stvoriti idealne uvjete za bazen nasred okretišta – rekla je Milica Mrsić, koja živi u neposrednoj blizini bolnice u Dubravi, a nije propustila ni napomenuti da su postavljeni aparati za naplatu parkinga prije nešto više od dvije godine češće pokvareni nego što rade.

Pogledajte video vizualizacije rotora u Remetincu

Komentara 17

DU
Deleted user
19:34 03.10.2018.

Netko je davno napravio šahtove, a netko lukav i pametan je sa branom na kanalici skrenuo vodu u šaht, no to je samo kad uključite mozak jer inaće trebate sve raskopati do 2 metra pa pomaknuti šaht a to koštaa par desetaka tisuća,sveznalići.

SA
samoborka
19:13 03.10.2018.

U drugim drzavama sahtovi su postavljeni po nogostupima ili pak negdje sasvim sa strane gdje ne stvaraju probleme. Jedino nasi veleumovi postavljaju sahtove nasred ceste tako da ih ne mozes "falit" kotacem dok vozis. A posto nasi cestovni radnici i njihovi sefovi masovno kradu asfalt za svoje poslove u fusu,i k tome jos rade kriminalno lose drenaze prije asfaltiranja, svi ti sahtovi propadnu u roku 2 mjeseca od asfaltiranja. Tako da su lezeci policajci krajnje suvisni po nasim cestama, jer su ionako pune minskih polja zahvaljujuci bezbrojnim propalim sahtovima, zakrpama i rupetinama.

Avatar Hazl113
Hazl113
19:43 03.10.2018.

I sve to radi toplovoda. U zadnjih 5-6 god. prokopali su pola Zagreba radi njih. Ono što se zna da te cijevi od Toplane Žitnjak mogu biti dugačke do max. 6km. Do Bolnice Dubrava je otprilike toliko, i nije mi jasno radi čega tu nije bio kraj. Zašto kopaju Kolakovu? Tamo su već preveliki gubici topline da bi bilo isplativo.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije