Ovaj video čine uspomene na grad prije nego se umirio i utihnuo.
Prije nego što je ostao zapanjen silama prirode. Baš poput ljudi, i gradovi svoju snagu pronalaze u najtežim vremenima. Ono što im daje ljudskost sada proviruje kroz pukotine... Rečenice su to koje se mogu čuti u najnovijem videu zagrebačke turističke zajednice, koji su nazvali "Zagreb Loves You", a koji označava početak njihove istoimene kampanje. Pokrenuli su je, kako je rekla direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld, kako bi ostali u kontaktu sa svima koji su bili u našem gradu i ponijeli iz njega lijepe uspomene, jednako kao i sa Zagrepčanima i stanovnicima Hrvatske koji vole metropolu.
- Putem filma željeli pokazati cijeli spektar osjećaja koje smo proživjeli i, za razliku od uobičajenih turističkih promotivnih filmova, htjeli smo prikazati i naš ranjeni, ali opet živ i ponosit Zagreb. U zadnjih gotovo dva mjeseca doista smo imali prilike vidjeti da nismo sami - kazala je M. Bienenfeld. Narator u filmu je Rob Reider, američki peterostruki dobitnik Emmy nagrade za svoje emisije i glazbene skladbe. Nikada nije posjetio Zagreb, no radom na ovom projektu bio je, kažu iz TZ-a, duboko dirnut, ali istovremeno i oduševljen te dodao da će doći čim mu se ukaže prilika.
- Prije otprilike 12 godina, u razmaku od dvije godine, izgubio sam brata, kćer i suprugu zbog bolesti. Osjećaj gubitka bio je nevjerojatan. Mogu samo zamisliti gubitak Zagrepčana. No, kako je vrijeme prolazilo, dolazilo je i ozdravljenje. Ponovno sam se oženio, a upravo smo ovaj tjedan moja supruga i ja razgovarali o tome kako zajedno stvaramo nova sjećanja. Pridružujem se Zagrepčanima u molitvama za obnovu grada, oporavak, novi život i nova sjećanja - kazao je Reider. Kampanja počinje sutra i trajat će do 19. svibnja, a iz TZ-a pozivaju Zagrepčane i sve koji su ga posjetili da šalju fotografije Zagreba na njihove društvene mreže (Facebook, Instagram i Twitter) uz hashtag #ZagrebLovesYou.
- To mogu biti fotografije koje prikazuju uspomene na naš grad, druženja, mjesta na kojima ste bili, koncerte, uživanje u kavi, muzeje, galerije, kazališta, zoološki vrt, Sljeme... Također, u vašim domovima sigurno imate neki od zagrebačkih suvenira, razglednica, uspomena koje vas podsjećaju na Zagreb - fotografirajte ih i podijelite s nama – ističu iz zagrebačke turističke zajednice. Uz fotografije i film Zagreb Loves You, kampanja se sastoji još od dva elementa – galerije fotografija Zagreba u kojem smo donedavno bezbrižno uživali #DreamNowVisitLater i filma Zagreb. Be There. Again… koji je TZGZ kreirala od postojećih promotivnih filmova "kao zahvalu sugrađanima koji su u ovim nesvakidašnjim i kriznim vremenima pokazali društvenu odgovornost i ostali doma". Filmovi se mogu pogledati na YouTube kanalu: https://www.youtube.com/user/ZAGREBTOURIST, a fotografije na: www.infozagreb.hr/dreamnowvisitlater.