Nakon više od 35 godina stanovnici Sesveta konačno su dobili funkcionalno raskrižje sa spojem na zagrebačku obilaznicu – bio bi ovo naslov ili početak našega teksta da radnici o kojima smo pisali još početkom prošlog mjeseca, baš kao i strojevi nisu s gradilišta nestali, a time i radovi na rekonstrukciji koja se čeka desetljećima naprasno prestali.
Što se točno dogodilo, teško je shvatiti, no pitali smo Grad Zagreb koji je i angažirao izvođača radova. Odgovor na upit poslan prošloga tjedna objavit ćemo po primitku. U međuvremenu Sesvećanima i putnicima u tranzitu sada preostaje još gora situacija, upozorava Ivan Ciković, predsjednik Mjesnog odbora Kraljevački Novaki.
GALERIJA: Započeli rekonstrukciju raskrižja, ali radnicima ni traga
– Osim što su nestali doslovno preko noći, ostavili su nedovršen posao i ograđeno gradilište tako da auti koji žele skrenuti lijevo i priključiti se na autocestu često izvode opasne manevre i obilaze gradilište te unatoč znaku obaveznog smjera ravno skreću desno – ističe.
Ono što čudi jest da su radovi zaustavljeni praktički pri dovršetku, a ne na početku. U sklopu rekonstrukcije, naime, za četrdesetak se metara produžuje trak za desno skretanje za uključivanje na autocestu uz koji je odvojena pješačka staza široka 160 centimetara. Pješačku stazu radnici su napravili, no trak za skretanje ostao je raskopan, a bačena je doslovno samo lopata asfalta po sredini i od tada je na gradilištu muk.
POVEZANI ČLANCI:
Rok za dovršetak radova na asfaltiranju prošao je još 24. svibnja, dok je za dovršetak cijele rekonstrukcije Grad postavio rok do 24. srpnja, odnosno tri mjeseca od početka radova. Radovi su prestali još početkom lipnja, a i jučer smo se uvjerili da je situacija ista, stoga je teško očekivati da će rok biti ispoštovan.
Podsjetimo, o ovom smo slučaju prvi put pisali još prije dvije godine, a od tada je nastao serijal tekstova u kojem smo pratili obećanja i najave pa u konačnici i početak rekonstrukcije raskrižja sagrađenog u vrijeme Univerzijade 1987. godine kada su i postavljeni semafori koji nikada nisu proradili, već su dugo vremena treptali žutim svjetlom, a nedavno su odustali i od toga te sada samo trule nad prometnicom kojom prolazi i do 80 tisuća vozila dnevno.
VIDEO: Tomislav Tomašević u društvu svojih zamjenika na otvorenju područnog objekta Dječjeg vrtića Sesvete u Kašini
Predmetne radove je mogao naručiti samo netko tko nema pojma o situaciju u prometu na tom raskrižju. Vjerojatno ovaj iz mjesne zajednice uz pomoć lajbeka iz grada. Sad nek svi zajedno legnu na neasfaltiranu cestu i lupaju loncima!