Za izgradnju i rekonstrukciju željezničkih stajališta Grad će u ovoj godini izdvojiti dva milijuna kuna. Tim će se novcem obnoviti željezničko stajalište u Gajnicama, dok će stanovnici Sesveteske Sopnice dobiti novi suvremeni stajališni peron. Osim toga, na obje je lokacije predviđeno postavljanje urbane opreme i izgradnja nadstrešnice, pristupnog puta, pothodnika i parkirališta, čime se HŽ priprema - a što zagovaraju mnogi prometni stručnjaci - za intezivno uključivanje u sustav javnog gradskog prijevoza.
- Izrađen je glavni projekt za rekonstrukciju perona u Gajnicama, a u tijeku je postupak dobivanja građevne dozvole. Predviđena je izgradnja dvaju bočnih otočnih perona dugačkih 160, a širokih četiri metra, uređenje pruge te pristupa za invalide - kaže voditeljica odnosa s javnošću HŽ-a Vlatka Škorić, napominjući kako je početak radova predviđen na proljeće.
Glavni projekt izgrađen je i za Sesvetsku Sopnicu. Uz već postojeća četiri kolosijeka, dva Zagreb - Sesvete i dva Resnik - Sesvete, na sjevernoj će se strani kolodvora, veli V. Škorić, izgraditi otočni peron dug 160 i širok 6,10 metara, s pripadajućom opremom i javnom rasvjetom.
Od proračunskog novca predviđenog za modernizaciju željeznice, dio novca utrošit će se i za izradu budućih projekata rekonstrukcije stajališnih perona. Grad i HŽ imaju u planu urediti perone Vrapče, Kustošija, Maksimir, Trnava, Čulinec, Sesvetski Kraljevec, Zagreb - zapadni kolodvor, Zagreb - Glavni kolodvor i Podsused, dok će se nova stajališta izgraditi u Heinzelovoj i na kolodvoru Sesvete. (D. Ć.)