Ljekarne Zagrebačke županije nisu više samo distribucijski kanal za prodaju lijekova i preparata građanima već su ušle u proizvodni poslovni aranžman te proizvode prirodnu kozmetiku. Posao su inicirali prije tri godine, a sve je počelo, objasnila je ravnateljica Ljekarni Zvjezdana Dobrinčić, jer su se ona i fitoaromaterapeut dr. Stribor Marković našli u pravo vrijeme na pravome mjestu.
– Poklopilo se dvoje. Da mi kao ljekarnici znamo što pacijenti trebaju. A to je, u ovim današnjim vremenima, prihvatljiva i kvalitetna kozmetika. Kolegice u ljekarnama imaju iskustvo, znaju što treba i što već postoji, a dr. Stribor i aromaterapeutkinja Dubravka Gabrić imaju znanja i recepture – kazala je Z. Dobrinčić kako su započeli suradnju.
Četiri proizvoda
Počeli su, objasnio je dr. Marković, po kojemu linija kozmetike nosi ime "Dr. Stribor", s četiri osnovna proizvoda, među kojima je krema za suhu kožu od ruže i argana, koja je najprodavanija na tržištu. – Osim te kreme u prvoj seriji bio je i balzam za regeneraciju kože koji služi za bolje zacjeljivanje raznih ožiljaka i ozljeda, hidratantna krema od vanilije i naranče te SOS krema za izrazito suhu kožu i atopičare koji imaju izrazito crvene mrlje po tijelu. Riječ je o bolesti od koje u posljednjih dvadeset godina obolijeva izrazito mnogo ljudi, osjetno je više oboljelih – objasnio je dr. Marković.
Pri osmišljavanju preparata, s obzirom na to da prirodni sastojci imaju mirise koji se ne sviđaju svim ljudima, Marković i D. Gabrić vrlo su oprezni pa se oslanjaju na neroli, ružu i naranču, koji su se pokazali omiljenim mirisima. Kako je ideja bila spojiti kvalitetu i cjenovnu dostupnost, tako su se i pozicionirali. Kreme koštaju od 50 do 90 kuna, tonici 150 kuna, a serum 250 kuna. Tonik i serum, koji sadrži hijaluronsku kiselinu, dio su druge, ekskluzivnije linije.
Luksuznija linija
– Kada smo vidjeli da nam ide, odlučili smo proširiti asortiman na luksuzniju liniju s dizajnom. Tonika i osvježivača za lice već ima na tržištu, ali ne previše pa smo njima, kao i serumom, konkurentni – kazao je dr. Marković.Sada linija proizvoda Ljekarni Zagrebačke županije broji deset proizvoda, a prvotni prodajni kanal, koji su imali kroz svoje ljekarne, proširili su i na sve ljekarne diljem Hrvatske.
– Osnovali smo tvrtku preko koje vodimo proizvodnju, a sve što zaradimo ulažemo u razvoj novih krema. Kolegice iz Ljekarni Ana Junković, Maja Glamuzina, naša šefica financija Jasna Šaban i ja sve radimo volonterski – kazala je Zvjezdana Dobrinčić.