Ljekarne Zagrebačke županije

Stribor nudi svoje kreme, balzame i tonike za njegu i zaštitu kože

09.07.2015., Zagreb -  Kozmetika ljekarne Stribor,  Stribor Markovic, Zvjezdana Dobrincic.  Photo: Petar Glebov/PIXSELL
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
1/2
12.07.2015.
u 17:00

Posao su počeli s s četiri osnovna proizvoda

Ljekarne Zagrebačke županije nisu više samo distribucijski kanal za prodaju lijekova i preparata građanima već su ušle u proizvodni poslovni aranžman te proizvode prirodnu kozmetiku. Posao su inicirali prije tri godine, a sve je počelo, objasnila je ravnateljica Ljekarni Zvjezdana Dobrinčić, jer su se ona i fitoaromaterapeut dr. Stribor Marković našli u pravo vrijeme na pravome mjestu.

– Poklopilo se dvoje. Da mi kao ljekarnici znamo što pacijenti trebaju. A to je, u ovim današnjim vremenima, prihvatljiva i kvalitetna kozmetika. Kolegice u ljekarnama imaju iskustvo, znaju što treba i što već postoji, a dr. Stribor i aromaterapeutkinja Dubravka Gabrić imaju znanja i recepture – kazala je Z. Dobrinčić kako su započeli suradnju.

Četiri proizvoda

Počeli su, objasnio je dr. Marković, po kojemu linija kozmetike nosi ime "Dr. Stribor", s četiri osnovna proizvoda, među kojima je krema za suhu kožu od ruže i argana, koja je najprodavanija na tržištu. – Osim te kreme u prvoj seriji bio je i balzam za regeneraciju kože koji služi za bolje zacjeljivanje raznih ožiljaka i ozljeda, hidratantna krema od vanilije i naranče te SOS krema za izrazito suhu kožu i atopičare koji imaju izrazito crvene mrlje po tijelu. Riječ je o bolesti od koje u posljednjih dvadeset godina obolijeva izrazito mnogo ljudi, osjetno je više oboljelih – objasnio je dr. Marković.

Pri osmišljavanju preparata, s obzirom na to da prirodni sastojci imaju mirise koji se ne sviđaju svim ljudima, Marković i D. Gabrić vrlo su oprezni pa se oslanjaju na neroli, ružu i naranču, koji su se pokazali omiljenim mirisima. Kako je ideja bila spojiti kvalitetu i cjenovnu dostupnost, tako su se i pozicionirali. Kreme koštaju od 50 do 90 kuna, tonici 150 kuna, a serum 250 kuna. Tonik i serum, koji sadrži hijaluronsku kiselinu, dio su druge, ekskluzivnije linije.

Luksuznija linija

– Kada smo vidjeli da nam ide, odlučili smo proširiti asortiman na luksuzniju liniju s dizajnom. Tonika i osvježivača za lice već ima na tržištu, ali ne previše pa smo njima, kao i serumom, konkurentni – kazao je dr. Marković.Sada linija proizvoda Ljekarni Zagrebačke županije broji deset proizvoda, a prvotni prodajni kanal, koji su imali kroz svoje ljekarne, proširili su i na sve ljekarne diljem Hrvatske.

– Osnovali smo tvrtku preko koje vodimo proizvodnju, a sve što zaradimo ulažemo u razvoj novih krema. Kolegice iz Ljekarni Ana Junković, Maja Glamuzina, naša šefica financija Jasna Šaban i ja sve radimo volonterski – kazala je Zvjezdana Dobrinčić.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije