Bivši poslovni suradnici na društvenim ga mrežama opisuju kao pouzdanog i iskrenog partnera, a javnost ga pamti po burnom odlasku iz tvrtke Đuro Đaković 2019. godine. Marko Bogdanović danas je izabran kao predsjednik uprave ZET-a, a njegov će posao biti, koristeći se poslovnim žargonom, izazovan. A onim praktičnim, itekako paklen.
Vozni park koji je u katastrofalnom stanju, kronični nedostatak radnika, infrastruktura koja ne samo godinama nego desetljećima nije odražavana, iz godine u godinu očajna financijska infrastruktura i cijena javnog prijevoza samo su neki od problema s kojima će se ovaj diplomirani inženjer strojarstva morati baviti od kraja siječnja kad će preuzeti vlast od aktualne predsjednice Ljube Romčević – Žgela. Bogdanović je rođen 1972. godine, diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Zagrebu, ali ima i MBA s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. U menadžerskim je krugovima dobro poznat.
Njegov profesionalni put, stoji na stranicama tvrtke Đure Đaković, počinje 2000. godine u Agrokoru, gdje je radio kao rukovoditelj održavanja u Ledu, vodećem proizvođaču sladoleda i smrznute hrane.
"U Ledu je gradio karijeru preko mjesta pomoćnika direktora za proizvodnju u Hrvatskoj, izvršnog direktora za investicije i održavanje pa do direktora proizvodnje, gdje je bio odgovoran za ukupnu proizvodnju i investicije Ledo d.d. u Hrvatskoj, kao i povezanih društava u Mađarskoj, BiH, Srbiji i Crnoj Gori. U Đuro Đaković je na mjesto člana Uprave došao u svibnju 2012. godine, a ujedno je od rujna 2014. godine do srpnja 2015.godine obavljao i funkciju glavnog izvršnog direktora Đuro Đaković Inženjeringa. U siječnju 2018. godine imenovan je na mjesto predsjednika Uprave Đuro Đaković Grupe d.d.", piše na stranici tvrtke iz koje je otišao 2019. godine.
– Izostala je podrška ključnih dionika našoj viziji i predloženim koracima za postizanje dugoročne stabilnosti. Nakon višemjesečnih pokušaja i apela, zaključujem da izostaje nužno povjerenje vlasnika u mene te da bi moj daljnji ostanak na ovoj funkciji predstavljao teret u iznalaženju rješenja za društvo – istaknuo je tom prilikom Bogdanović. Nakon odlaska iz Đure Đakovića prešao je u konzultantsku kuću Delloite, pa je bio izvršni direktor prodaje u tvrtki OMV Indolli, a od lipnja 2021. do izbora za predsjednika Uprave ZET-a radio je kao novi direktor tvrtke ZM – Vikom iz Zagreb Montaža Grupe.
Bogdanović će na svojoj poziciji morati gasiti niz požara, a osim Zagrepčana koji se svakodnevno koriste javnim prijevozom, bavit će se zasigurno i pozicijom svojih radnika koji su okupljeni u 12 sindikata. Kronični nedostatak djelatnika u području čišćenja i održavanja i stanje vozila koji još uvijek na servis moraju ići kod ovlaštenog servisera neki su od poteškoća koje sindikalisti očekuju da će novi šef ZET-a riješiti.
– Marko Bogdanović. Marko Bogdanović iskusni je menadžer koji je proteklih 20 godina proveo upravljajući vodećim hrvatskim kompanijama. Bio je u Đuri Đakoviću, Holdingu i član uprave i glavni izvršni direktor. Radio je na poslovima restrukturiranja, spajanjima grupacije, bio odgovoran za strateške projekte – rekao je danas gradonačelnik Tomašević.
Tsunami direktor jaše dalje !