Za mjesec dana u Gradskoj skupštini zastupnici će odlučivati o proračunu za 2015. godinu u kojem bi se trebao osigurati novac i za nastavak radova na proširenju Radničke ceste.
Tako je barem najavljivao gradonačelnik Milan Bandić otvarajući u proljeće ove godine proširenu Radničku od Koledovčine do nadvožnjaka iznad željezničke pruge Velika Gorica – Sesvete u dužini 1,5 kilometara.
Postupno izdizanje
Tada je Bandić najavio da će proširenje Radničke biti prioritetno u ovom mandatu najavivši da će do kraja njegova mandata njome proći čak i željeznica do Zračne luke. Da bi se radovi mogli nastaviti 2015., svjedoči informacija kako je Grad ovih dana pokrenuo natječaj za izradu projekta treće faze radova koji obuhvaća rekonstrukciju i dogradnju nadvožnjaka te prilaznih rampi u duljini od oko 500 metara, a što je potrebno radi dobivanja lokacijske dozvole.
Grafika: Kristina Franić
U toj fazi izgradilo bi se 266 metara Radničke do nadvožnjaka i sam nadvožnjak. Planira se da se cesta na visinu nadvožnjaka postupno podigne nasipavanjem terena i betonskim zidovima kao na križanju Slavonske-Haleuševe i Lj. Posavskog u Sesvetama.
Trasa za pješake i bicikliste
Izgradio bi se i nadvožnjak od tri dijela (za svaki smjer te buduće tračnice). Istodobno će se urediti i 192 metra novih prometnica za parcele koje se nalaze s jugozapadne strane na kojima se očekuje izgradnja.
– Kolnici Radničke na ovom potezu bit će široki po sedam metara te po 4,5 metara za pješake i bicikliste, dok će u sredini ostati 15 metara širok pojas za željeznicu – objasnili su iz Ureda za promet.
Dodali su da je predviđeno vrijeme za ovu fazu Radničke deset mjeseci, no da sve ovisi o tome hoće li se novac osigurati u gradskom proračunu. Nakon ove faze preostaju četvrta faza, od nadvožnjaka do raskrižja s Čulinečkom i Petruševec I. u duljini od 600 metara, te peta faza, odnosno samo spajanje na postojeći dio Radničke koji vodi do Domovinskog mosta gdje treba izgraditi i pješački podvožnjak.
Hm, Mile nije dočekao željeznicu do zračne luke do kraja mandata, jer je skrenuo na kolosjek prema Remetincu. Čulinečka je postala skoro besmisao, jer je sužena na samo dvije trake i malo isprekidanog rinzolčića, koji nisu oteli lakomi "ponosni" vlasnicii bespravnog graditeljstva objekata na ulici. Pristupne ulice, dakle produžeci Branimirove i Vukovarske prema POS - ovom naselju Novi Jelkovec još su u pelenama, pa je pakao prometa u istočnom dijelu grada svakodnevica po cijele dane. Napoleon je porušio sve što je smetalo prometu centru Pariza i napravio dobro cirkuliranje prometa i u današnjim uvjetima, dakle mnogo godina poslije. Ovaj grad i njegovi neimari ne mogu ni obične livade iskopati i nasipati cakumpakom i asfaltirati da to ne košta kao pronalaženje vode na Marsu. I zato je Pariz, Pariz, a Zagreb bude uvijek Kozari Bok, ili Štakorovec.