Odluke o načinu i cijenama parkiranja od sad su isključivo u nadležnosti gradonačelnika Milana Bandića. Takve ovlasti prenijela mu je Gradska skupština na današnjoj sjednici, a prema prvom prijedlogu za dva mjeseca parkirališne zone trebale bi dodatno biti podijeljene na blokove.
Prva zona na četiri manje
Detalji takozvanog kvartovskog parkiranja još nisu poznati no doznajemo da će se prvo podijeliti prva i druga zona i to na četiri, odnosno osam podzona dok se treća i četvrta bar za sada neće dirati. Odlučivalo se jučer i o dvije dvorane od ukupno 800 četvornih metara od javnog interesa koje se nalaze u Centru Cvjetni. Kao što su zastupnici 2008. podignuli ruke da se Horvatinčiću da dozvola za gradnju podzemne garaže u Varšavskoj jer će se u centru nalaziti i javni interes, zastupnici su se odrekli tih istih dvorana. Dogovoreno je s Hoto grupom da će se Gradu druge dvije dvorane dati do 2017. u zgradi u Gundulićevoj 5 gdje se Centar Cvjetni planira proširiti. Ukoliko pak ne uspiju Grad će naplatiti potpisane mjenice od 5,8 milijuna kuna. Predsjednik Skupštine Darinko Kosor objasnio je kako Grad te dvije dvorane nikada nije ni trebao rezervirati za sebe jer je cijena od 40 eura po četvornom metru mjesečno za koliko ih je trebalo iznajmljivati, neprihvatljiva.
I dok su ovim odlukama Skupština i Grad pokušali popraviti loše ugovore iz prošlosti, odobren je novi projekt od javnog interesa na lokaciji Ilica 212-214. Ondje tvrtka Stanograd planira izgradnju stambeno poslovnog kompleksa od 19 katova. Uz stanove, planirana je i gradnja hotela, trgovina, podzemne garaže...
Popravljanje loših ugovora
- Zašto je to gradski projekt, koji je tu interes grada? Ne treba zbog toga što je ondje zapuštena površina projektu dati duplo veću izgrađenost – kazao je zastupnik Zvane Brumnić (SDP). Prema obrazloženju iz Grada, javni interes u tom kompleksu, slično kao i u Cvjetnom, bile bi nove dvorane. Tako bi se u jednu dvoranu preselio Tetar Exit, a osigurao bi se i prostor za wellness centar, vrtić... Iako su protiv projekta bili neki stanari iz ulice, njihov glas se ipak nije čuo. -Našu zgradu je također gradio Stanograd, a nije nam osigurao primjerenu udaljenost. Nakon 24 godine što smo imali zelenu površinu, sada nam pred prozore stavljaju cestu – kazao je Zvonimir Ljubić, stanar Mandaličine 10.
>> Bandić odlučio: Zabrana reklama na Jelačić placu i Cvjetnom trgu