ZET-ov vozni park

U Zagrebu 30 novih poluniskopodnih gradskih autobusa

ZET
Foto: Borna Filic/PIXSELL
07.09.2018.
u 14:08

Uz 30 gradskih nabavljen i jedan turistički autobus za potrebe Grada Zagreba, koji će biti predstavljen za 10-ak dana, kada će voziti svoju prvu turističku rutu, najavio je Bandić

Grad Zagreb od petka je bogatiji za 30 novih poluniskopodnih gradskih autobusa, prilagođenih za prijevoz osoba s invaliditetom te visokog ekološkog standarda, autobuse marke Iveco Crossway LE City, ZET je predstavio u krugu svog autobusnog pogona u Podsusedu, u nazočnosti gradonačelnika Milana Bandića.

"Sretni smo da obnavljamo vozni park s 30 novih autobusa prilagođenih za prijevoz osoba s invaliditetom, novi autobusi jamče da će se Zagrepčani voziti u boljim uvjetima, a to nam je intenca", istaknuo je gradonačelnik.

 Uz 30 gradskih nabavljen i jedan turistički autobus za potrebe Grada Zagreba, koji će biti predstavljen za 10-ak dana, kada će voziti svoju prvu turističku rutu, najavio je Bandić.

Zahvaljujući motorima Euro 6, novi poluniskopodni autobusi visokog su ekološkog standarda, a uz to su klimatizirani i opremljeni video nadzorima i rampama za ulazak osoba s invaliditetom, istaknula je voditeljica ZET-a Ljuba Romčević Žgela. Novi autobusi će voziti na prigradskim linijama, odnosno rubnim dijelovima Zagreba. Nabavljeni su putem leasinga, a ukupna im vrijednost iznosi 45 milijuna kuna. Cijena jednog autobusa je oko 1,3 milijuna kuna, rekla je Romčević Žgela.

Najavila je kako je u pripremi i nabava novih 40 autobusa, čija se isporuka očekuje do ljeta iduće godine.

Na pitanje novinara zašto su se odlučili za nabavu poluniskopodnih, a ne niskopodnih gradskih autobusa, voditeljica ZET-a je rekla da su autobusi povišeni samo u zadnjem dijelu, dok su kod ulaza i izlaza te na prvim i drugim vratima niskopodni. Odlučili smo se za poluniskopodne autobuse jer smo ih za isti novac dobili puno više i osigurali smo putnicima kvalitetniji prijevoz jer su autobusi novi i ekološki prilagodljiviji, objasnila je.

>> Ovo su crne prometne točke u Zagrebu i okolici

Ključne riječi

Komentara 12

Avatar Dr Evil
Dr Evil
11:28 10.09.2018.

šta vrijede novi autobusi kad ih voze mutavci koji uopće nemaju osjećaj da voze putnike pa ukrcaju 120 putnika ali se majmun od šofera NE sjeti upaliti klimu u autobusu? Jel vozite putnike koji plaćaju kartu ili vozite logoraše???

VI
Vito
09:19 08.09.2018.

ZET ne vozi preko Jadranskog mosta, jer je rotor zatvoren __ Umjesto da su izgradili mostove - najmanje tri - za istu cijenu sad "uređuju" rotor, a da ništa nisu napravili kako bi količinu vozila koja dolazi na područje lijeve strane rijeke Save "raspršili" prije rotora. __ Ali nama laprdaju o gubitcima ZET-a koji su praktički dio "računice" svih gardova svijeta koji imaju javni gradski prijevoz. __ Samo pogledajte Talin i Litvu - imaju besplatan javni gradski prijevoz čime su već u prvoj godini zaradili ne samo boljim i bržim prijevozom, nego i manjim zagađenjem gardova. __ Zato je svako pisanje o gubitcima ZET-a praktičko obmanjivanje stanovništva, budući se javni gradski prijevoz financira iz proračuna Zagreba, a ne privatnih džepova nekolicine "dioničara" koji "gubitke" žele nadoknaditi pljačkom stanvništva. __ Novce za proračun gradskog javnog prijevoza uzimaju svima, ne samo putnicima ZET-a, tako da nemaju nikakvo etičko niti moralno pravo naplaćivati vožnju javnim gradskim prijevozom __ Moraju bolje rasporediti novce za ZET, znači smanjiti količinu parazita u gradskoj upravi i "holdingu" pa će imati dovoljno za sve. __ Dodajte tome zamjenu starih žarulja s novima za dobivanje 80 % više novca koje sad troše živine žarulje __ Promjeniti stare cijevi da smanje gubitke vode i evo najmanje 40 % više novca __ Poništiti štetan ugovor od "pročistača" vode i evo dodatnih novaca __ Zabraniti gradnju potrošača vode - fontana - i evo novaca za normalan rad gradskog prijevoza

Avatar XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
22:07 07.09.2018.

Ovi su solo a VG nek si sami kupe

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije