Radovi na sanaciji željezničkog nadvožnjaka iznad Škorpikove ulice u punom su jeku, a trajat će sve do 26. srpnja. Obilazni pravac za vrijeme navedenih radova bit će: Ulica V. Škorpika - Samoborska cesta - Vrapčanska putina - Kožinćev put - Oranice - Ilica - Al. Bologne, i obratno. Za to vrijeme, najbliži prijelaz ispod željezničke pruge za stanovnike i Gajnica bit će preko Oranica i Ilice.
A preko vikenda je neobično oslikani pješački prijelaz iznenadio brojne građane. Naime, zbog radova u Škorpikovoj u pješačkom pothodniku Dubravica od jutros privremeno prometuju i automobili te je pothodnik posebno označen kako bi se znao koji dio je za pješake a koji za automobile.
Privremeno je to rješenje kako bi se smanjile velike gužve na Oranicama, s obzirom na to da je to jedini prijelaz ispod Aleje Bologne.
Za potrebe uspostave obilaznog pravca tijekom izvođenja radova sanacije željezničkog podvožnjaka Škorpikova, na ulici Dubravica na dijelu od Huzjanove ulice do Samoborske ceste omogućit će se jednosmjerno kretanje vozila na način da će se u vremenu od 05,00 do 14,00 sati omogućiti kretanje vozila od Huzjanove ulice prema Samoborskoj cesti, a od 14,00 sati do 05,00 sati od Samoborske ceste prema Huzjanovoj ulici, ističu iz Grada, te dodaju da će se navedena privremena regulacija prometa uspostaviti od ponedjeljka 04. 07. do ponedjeljka 11. 07. 2022. godine.
Za vrijeme navedenih radova promet će se odvijati, prema privremeno postavljenoj regulaciji uz asistenciju prometnog redarstva. Iz Grada upozoravaju sugrađane na moguće poteškoće u prometu te mole za strpljenje i razumijevanje.
Podsjetimo, podvožnjak Aleja Bologna - Škorpikova već je više od 10 godina zagrebački prometni problem povezan s nerješavanjem pitanja odvodnje oborinskih voda, zbog čega svaka jača kiša taj podvožnjak pretvori u jezero.
– Zbog toga se stanovnici zapadnog dijela grada iza podvožnjaka u Škorpikovoj i Zaprešića često nađu u stanju elementarne nepogode jer u takvim slučajevima do građana Podsuseda ne mogu doći ni kola hitne pomoći. Nažalost, Gradska uprava nikad se nije adekvatno pozabavila tim problemom – upozorio je nedavno zagrebački HSLS.
Već 20 godina se čeka cesta koja će povezivati Bolonju/Ilicu preko ili ispod pruge s jugom. a čekat će se još 20 godina da nekome uopće to padne na pamet, pa onda.... Užas....