od nedjelje

Umjesto vlaka, ide autobus: HŽ obnavlja prugu između zagrebačkog Zapadnog i Glavnog kolodvora

Zagreb: Glavni željeznički kolodvor
Boris Scitar/PIXSELL
18.08.2023.
u 14:28

Nakon završetka radova vlakovi će dionici voziti brzinom do 120 km/h. Radi se o dionici dugoj 3,5 kilometara, ujedno i jednoj od najprometnijih u Hrvatskoj kojom na dan prođe oko 150 vlakova

Lijevi kolosijek pruge od zagrebačkog Zapadnog kolodvora do Glavnog kolodvora bit će zatvoren zbog obnove od nedjelje, 20. kolovoza do subote, 9. rujna, a na nekim će linijama vlakove zamijeniti autobusi, priopćili su u petak iz HŽ Infrastrukture.

Autobusi će prevozit putnike na relacijama od Glavnog kolodvora do Savskog Marofa, Harmice, Zaprešića, Klare, Velike Gorice i obratno. Ostali vlakovi vozit će jednim kolosijekom na relaciji Glavni kolodvor Savski Marof i obratno te se očekuju znatna kašnjenja pojedinih vlakova.


>>VEZANI ČLANCI: 


Na stajalištima Kustošija, Vrapče, Gajnice, Podsused stajalište, Zaprešić Savska i Brdovec za ulazak i izlazak putnika koristit će se peron na desnom (sjevernom) kolosijeku. Zbog radova povremeno će se zatvarati željezničko-cestovni prijelazi Vodovodna i Republike Austrije zbog čega će se promet usmjeravati na zaobilazne cestovne pravce. Također, tijekom nedjelje, 20. kolovoza, od 8 do 21 sat vlakovi koji voze prema Karlovcu i iz Karlovca vozit će pomoćnim prijevoznim putem: Glavni kolodvor, Borongaj, Žitnjak Klara, Hrvatski Leskovac i obratno.

Radovi se provode u sklopu projekta Modernizacija dionice Kustošija Zapadni kolodvor Glavni kolodvor, vrijednog 29,2 milijuna eura osiguranih iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, a nakon njegova završetka vlakovi će spomenutom dionicom voziti brzinom do 120 km/h. Radi se o dionici dugoj 3,5 kilometara, ujedno i jednoj od najprometnijih dionica u Hrvatskoj kojom na dan prođe oko 150 vlakova.

>>VIDEO: Nedaleko Ivanić Grada ove godine otvoren još veći kukuruzni labirint

Komentara 1

Avatar anlaser
anlaser
21:05 19.08.2023.

HŽ sramotna organizacija nesposobnih uhljeba koja je uništila naslijeđenu infrastrukturu ali su im zato plaće svjetske .Nisu u stanju jedno desetljeće obnoviti 30ak kilometara ravničarske pruge . Od Osijeka do Zagreba putuje se beskonačno sa više predsjedanja a o ukinutim linijama i zarasli. prugama i kolodvorima da ne pričam .

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije