kvartovska tribina

Uređuje se groblje Lučko, rotor kod starog Savskog mosta je nepotrebno rješenje

kvartovska tribina
Foto: Grgur Žučko/PIXSELL
19.03.2014.
u 09:42

Donosimo odgovore gradskoga pročelnika Dinka Bilića na pitanja građana četvrti Novi Zagreb - zapad s prethodne kvartovske tribine

Odgovori na pitanja građana Novog Zagreba - zapad na pitanja s tribine Za bolji kvart:

1. Ulica Sijačev put neuredna je i oštećena. Hoće li se i kada urediti?
Dinko Bilić: Spomenuta ulica nije uvrštena u program održavanja nerazvrstanih cesta na području Grada Zagreba u 2014. godini jer se planira gradnja odvodnih kanala. Nakon njihove gradnje prometnica će biti uređena.

2. Groblje u Lučkom je neodržavano, neuredno, a ograda oko groblja neprimjerena je prostoru. Hoće li se išta promijeniti?
Dinko Bilić: Podružnica Gradska groblja obnovila je kapelu na groblju u Lučkom, uredila prostor za odlaganje otpada i sagradila sanitarni čvor. To je prva faza radova. U 2014. godini podružnica Gradska groblja planira na groblju u Lučkom izradu tehničke dokumentacije za nastavak radova koji predviđa sanaciju kapele, sanaciju devastiranog novog zahoda, asfaltiranje staza, sanaciju dijela ograde i uređenje deponija za otpad, što je sve druga faza radova.

3. Hoće li se i kada postaviti klupe na igralištu oko OŠ Franje Puškarića ili ispred crkve u Lučkom?
Dinko Bilić: U planu malih komunalnih akcija za ovu godinu kao i u programu gradnje objekata i uređenja komunalne infrastrukture nije predviđen novac za postavljanje novih klupa oko škole ni ispred crkve. Klupe na igralištu pokraj škole postavljene su 2012. i 2013. godine prema planu malih komunalnih akcija.
4. Kada se planira urediti pristojan pristup u XIV. Trokut iz pravca Svete Klare i Savskog gaja?

Dinko Bilić: Pristupna prometnica iz smjera Savskog gaja prema ulici XIV. Trokut prolazi kroz koridor željezničke pruge koji je u nadležnosti Hrvatskih željeznica. Čim Hrvatske željeznice izdaju potrebne suglasnosti, ovaj ured počet će postupak izrade projektne dokumentacije za uređenje pristupne prometnice.

5. Hoće li se i kada urediti šetnica u Lučkom?
Dinko Bilić: Prema informacijama iz Vijeća gradske četvrti Novi Zagreb-zapad u tijeku su radovi na gradnji nogostupa u Unčanskoj ulici (iz programa malih komunalnih akcija), u izradi je projekt za izgradnju nogostupa u Ježdovcu, a nakon sanacije Puškarićeve ulice, Vijeće gradske četvrti Novi Zagreb-zapad planira s ovim uredom gradnju nogostupa.

6. Planira li se graditi pješačka staza u Svetoj Klari od dućana do pekarnice jer gotovo je nemoguće prošetati s kolicima od Remetinca ili Laništa?
Dinko Bilić: U Svetoj Klari Vijeće gradske četvrti Novi Zagreb-zapad u sklopu malih komunalnih akcija izvodi radove na gradnji nogostupa u Utinjskoj ulici, a u njihovu je planu i gradnja nogostupa Utinjska – Radmanovačka. Na ostalom području Svete Klare u 2014. godini nije u planu gradnja nogostupa. Predviđena je zona obuhvata budućeg nogostupa od Svetoklarske ulice do raskrižja Utinjske ulice i Remetinečke ceste.

7. Može li se napraviti rotor na križanju Remetinečke ceste i Ulice Radoslava Cimermana (stari Savski most)?
Dinko Bilić: Budući da se promet odvija samo na dvije navedene prometnice, a prema mostu je dopušteno kretanje samo pješaka, smatramo da je rotor nepotrebno i skupo rješenje jer se on koristi za promet na raskrižjima s više prometnica.
8. Horvatova ulica u Svetoj Klari, dio između rampe prema kućnom broju 1, nalazi se u lošem stanju. Cesta se na ulazu u ulicu kod rampe više i ne raspoznaje, puna je rupa i zakrpa. Kada će se to urediti?

Dinko Bilić: Horvatova ulica nije uvrštena u program održavanja nerazvrstanih cesta na području Grada Zagreba u 2014. godini, ali Holdingova podružnica Zagrebačke ceste redovito uklanja nedostatke, mijenja i obnavlja dotrajale elemente i osigurava tehničku ispravnost nerazvrstanih cesta i cestovnih objekata za sigurno odvijanje prometa na njima. Ovaj ured obavijestit će Zagrebačke ceste o ovom problemu koji navodi građanin, koje će u kratkom roku popraviti oštećenja kolnika.

9. Kada će se konačno sanirati “jezero” koje se pojavi nakon svake kiše na početku Ulice Pilinka (Hrvatski Leskovac)?
Dinko Bilić: Ulica Pilinka i njezini odvojci u planu su gradnje vodoopskrbne i kanalizacijske mreže trgovačkog društva Vodoopskrba i odvodnja pri čemu se planira riješiti i oborinska odvodnja.
10. Kada će biti donesen prostorni plan za naselje Ježdovec?
Dinko Bilić: Temeljem Odluke o izradi Prostornog plana Grada Zagreba od 24. rujna 2009. godine počela je procedura donošenja novog Prostornog plana Grada Zagreba. Kako je u međuvremenu, zbog rješavanja pitanja gospodarenja otpadom, na temelju odluke o izradi izmjena i dopuna Prostornog plana Grada Zagreba počela procedura donošenja ciljanih izmjena i dopuna Prostornog plana Grada Zagreba, nakon što se to završi, nastavit će se postupak donošenja novog Prostornog plana Grada Zagreba.

11. Hoće li se krenuti u realizaciju gradnje igrališta u Ježdovcu iza društvenog doma?
Dinko Bilić: Vijeće gradske četvrti Novi Zagreb-zapad u sklopu plana malih komunalnih akcija u 2014. godini izradit će tehničku dokumentaciju za gradnju igrališta u Ježdovcu.

12. Već više od četiri godine odvojak Brezovičke ulice i Karlovačke ulice stoji neasfaltiran. Ulicom je provedena sva potrebna infrastruktura te priključci prema kućama. Kada će se to urediti?
Dinko Bilić: Program asfaltiranja nerazvrstanih cesta sastavlja se u suradnji s vijećima gradske četvrti. Na njihov prijedlog sastavljen je i program za ovu godinu u sklopu kojeg je predviđeno asfaltiranje Brezovičkih odvojaka. Asfaltiranje odvojka Karlovačke ceste nije predviđeno za ovu godinu.

13. Kada će se asfaltirati IV. odvojak Lukoranske ulice?
Dinko Bilić: Taj odvojak nije javno dobro u općoj uporabi Grada Zagreba te do rješavanja imovinskopravnih odnosa nije moguće asfaltirati tu cestu.

>>Na šestoj tribini okupite se za bolji i ljepši Maksimir
 

Komentara 2

Avatar dr. Evil
dr. Evil
14:07 23.03.2014.

Kredite groblje pa će ljudi biti zahvalni do groba

BM
branko.martek
16:08 19.03.2014.

​7. Može li se napraviti rotor na križanju Remetinečke ceste i Ulice Radoslava Cimermana (stari Savski most)? Dinko Bilić: Budući da se promet odvija samo na dvije navedene prometnice, a prema mostu je dopušteno kretanje samo pješaka, smatramo da jee rotor nepotrebno i skupo rješenje jer se on koristi za promet na raskrižjima s više prometnica. Poštovani: Ovaj odgovor je : omalovažavajući - jer pretpostavlja da​ ​je pitanje bespotrebno tj da je tu promet siguran i ​pravci prvenstva isti sa prometom u pojedinom smjeru (koji se i mijenja tokom dana) ​ne spominje bicikliste​ i na kolnicima i na nogostupima (kojima je to jedan od ulaza u grad (naročito u vrijeme odlaska i dolaska sa posla) dvojbeno​ tumačenje​: "rotor je samo za promet na raskrižjima s više prometnica"​ - jer na primjer na susjednom velikom 'rotoru' se križaju samo dva pravca​ istok-zapad i sjever -jug kao i ovdje Ovo križanje je prečica mnogim vozačima za izbjegavanje susjednog rotora dok s​totinjak metara južnije u Remetinečkoj postoji rotor- kružni tok samo za izlaz "Zrinjevca" na tu prometnicu. Ako se još nisu dogodile veće nesreće ne znači da ne bi trebalo preventivno djelovati i uspostaviti bolju regulaciju primjereniju stvarnosti. Jer uz svu koncentraciju na prava prvenstva (radi prebrze vožnje vozila u trenutnoj prednosti), biciklisti su slabo uočljiv iznenadni sudionici koji se često pojavljuju ( i kolnicima i nogostupima) niodkuda i 'situaciju' stvara 'stresnom' (hvala bogu za sada samo to).

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije