Kao nastavak kampanje turističke promidžbe Zagreba agencija Bruketa&Žinić OM i digitalna agencija Brlog lansirala je mobilnu aplikaciju "Zagreb be there" za Turističku zajednicu grada Zagreba.
Njome će turisti grad moći upoznati iz drugačijeg kuta. Zagreb mogu razgledati kroz pet različitih tura, Hidden Spots, Indie Zagreb, Refreshing Zagreb, Space Explorer i Classic Zagreb. Uz pomoć rute Hidden Spots mogu obići napušteno groblje u Jurjevskoj, pumpu iz kolekcije Pimp my pump, oslikanu u liku Dine Dvornika... Indie Zagreb vodi ih kroz Muzej prekinutih veza ili Muzej ulične umjetnosti, dok kroz Refreshing Zagreb obiđu Bundek, Jarun i mjesta na kojima se mogu osvježiti. Classic Zagreb pokazuje klasične turističke znamenitosti.
– Radeći istraživanja o tome što mlađi turisti koji dolaze u hostele vole u Zagrebu, dobili smo odgovor da ih vesele skrivena mjesta koja nisu upisana u klasične vodiče – rekao je dizajner Nikola Žinić. Svaka prijeđena ruta otključava nagrade, popuste na razne ulaznice. Aplikacija se skida na stranici www.betherezagreb.com.