KAKO DO BOLNICE?

Rebro ide u obnovu, garaža neće biti dostupna: Rješenje koje je ponudio Grad moglo bi izazvati kaos na Bukovačkoj

Poliklinika Arithera gdje je klijentica preminula nakon estetskog zahvata
Davor Puklavec/PIXSELL
13.11.2024.
u 12:43

Bukovačka će postati prvi primjer gdje će se uvesti žuta traka koja će biti fizički odijeljena od ostatka prometa.

Uskoro bi trebala početi obnova Kliničkog centra Zagreb, zbog čega će njegova garaža postati nedostupna pacijentima i moglo bi doći do velikih problema s parkiranjem. Veliki parking koji se nalazi iza bolnice nije dovoljno velik da zadovolje potrebe, pa će se mnogi morati osloniti javni prijevoz. 

S tim u vidu, uskoro bi trebao na snagu stupiti prva varijacija "Park & Ride", a odnosi se na liniju 228 koja trenutno putuje od stajališta Svetice prema Bolnicu. Uskoro bi ona trebala biti dio "Park and Hospital" sustava, a funkcionirat će tako da će vozači moći ostaviti svoje vozilo na parkiralištima kod maksimirskog stadiona ili neposredno uz okretište Borongaj, a put prema bolnici nastaviti s jedinstvenom kartom od 2,30 eura za vozača i još jednu osobu. Novi sustav trebao se uvesti s blokovskim parkiranjem 26. listopada, no to su u Zagrebparkingu odlučili odgoditi. 

Poliklinika Arithera gdje je klijentica preminula nakon estetskog zahvata
1/12

S obzirom na to da su prema bolnici, posebice na Bukovačkoj cesti, ogromne gužve, pojavilo se pitanje kako će autobus ZET-a uspješno proći trasu. Pročelnik za promet Andro Pavuna zato je danas najavio da će upravo Bukovačka postati prvi primjer gdje će se uvesti žuta traka koja će biti fizički odijeljena od ostatka prometa. 

"Dedicirati će se jedna traka samo za autobus prema Petrovoj, kako bi autobus bez gužve mogao doći do ulice i tako nastaviti prema bolnici. Bit će to prvi primjer fizičkog odvajanja žute trake u Zagrebu", najavio je Pavuna. To bi se trebalo uvesti paralelno s početkom radova na bolnici, s obzirom na to da će tada potreba biti najveća. 

O tome kako se uvodi "revolucija" oko vožnje po žutim trakama, podsjetimo, pisali smo ovog proljeća, te smo tom prilikom saznali kakvi su planovi. Velik broj vozača redovito krši propise te se vozi po trakama namijenjenima za vožnju javnog prijevoza i taksija, a u Gradu su se odlučili s time uhvatiti u koštac. 

– Kako bi se preveniralo kršenje zakona, Grad pokreće izradu prometne studije koja bi trebala odrediti mjesta na koje je potrebno proširiti žute trakove, ali i lokacije gdje ih je potrebno fizički odvojiti ili pak revidirati kategorije vozila koje njima voze. Dok traje izrada studije, u planu je izrada prometnog elaborata fizičkog odvajanja žutog traka koji bi trebao biti implementiran do kraja ljeta na prvih nekoliko lokacija u Zagrebu – rekli su Večernjem u svibnju ove godine, a najavili su i postavljanje 360 kamera na vozila javnog prijevoza kako bi se uhvatili prekršitelji. 

Ključne riječi

Komentara 29

Avatar MrM
MrM
14:50 13.11.2024.

Nema sumje, gradonačelnik želi napraviti što veći kaos prije nego ga izbace iz fotelje.

MA
malaliba
15:49 13.11.2024.

Znači meni je zlo, voze me u bolnici,privatnim autom jer je brže nego hitna i onda idem na parkiralište tamo negdje i nose me u autobus...🤣🤣

Avatar AGRAM
AGRAM
16:39 13.11.2024.

To je nemoguće. Samo je jedna traka za jedan smjer.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije