Direktorica Zagrebparkinga Ana Preost bila je gošća Večernjakova Dežurnog telefona, a danas objavljujemo njene odgovore na pitanja čitatelja upućena e-mailom.
::Suzana Baričić: U Konjščinskoj je veliki nered – kad i kako se mogu srediti automobili i dostavna vozila koji su tamo stalno parkirani?
Građani mogu putem vijeća gradskih četvrti i mjesnih odbora pokrenuti inicijativu. VGČ i MO će, ako smatraju da je ona opravdana, zahtjev proslijediti Gradskom uredu za promet. Nakon izvida mogućnosti uspostave organiziranog parkiranja, u koju spada i zadovoljenje tehničkih i imovinskopravnih mogućnosti lokacije, može se predložiti izmjena Pravilnika o korištenju javnih parkirališta i javnih garaža.
::Može li se stornirati dnevna karta – upisao sam umjesto slova oo dvaput 00. Nisam htio izbjeći plaćanje parkiranja, nosim naočale i ne vidim dobro.
Zagrebparking je dužan postupati po Pravilniku o korištenju javnih parkirališta i javnih garaža i po Odluci o organizaciji te načinu naplate parkiranja. Sve reklamacije korisnika razmatraju se individualno i, ako postoji osnova, korisnicima se može izaći ususret u poništenju dobivene dnevne parkirališne karte.
::Lucijano Jakić: Može li se očekivati asfaltiranje kosina na prilazu visokog rubnog kamenja (Gajeva i ostale ulice u centru)?
Stručne osobe po zaprimljenim sugestijama izlaze na teren, razmatraju i procjenjuju pojedinačne slučajeve te, ako je moguće, reagiraju. Molimo čitatelje da pošalju konkretnu mikrolokaciju na mail info@zagrebparking.hr.
::Može li se očekivati deniveliranje visokog kamenja oko parkirališnih mjesta u Klaićevoj?
Namjena visokog kamenja na toj lokaciji je zaštita stabla od devastacije. Kameni branici štite drvored i ne mogu se nivelirati bez suglasnosti Grada Zagreba. Drveće u gradu pod ingerencijom je podružnice Zrinjevac te bi se i oni trebali izjasniti o mogućnostima izmjene postojeće zaštite.
::Crvene zone u srpnju i kolovozu uglavnom su prazne (Botanički vrt). Može li se omogućiti dulje parkiranje kroz ta dva mjeseca? Tko u Zagrebparkingu vodi brigu o evidentiranim oportunitetnim troškovima – propuštenoj dobiti?
Za sugrađane koji žele duže koristiti parkirališne površine postoje javne garaže u kojima ne postoji vremensko ograničenje. Cijene u garažama vrlo su povoljne, 4 do 5 kuna po satu, a iza 18 sati 1,5 do 2 kune, ovisi o lokaciji.
::Hoće li pauk biti tolerantan na području Novog Zagreba, jer neboder nikada neće imati adekvatan parking?
Taj zahtjev je suprotan interesima većine građana, koji traže da se uvede red i organizira parkiranje u području u kojemu stanuju.
>>Parkirališne zone u gradu se zasad neće značajno širiti