Prošlogodišnji uspješno održan festival destilata ZGrappa održat će se i ove godine. Ali na novoj lokaciji, neće to ovaj puta biti u Boćarskom domu već u Petom kupeu, u posljednje jednom od najtraženijih prostora za održavanje različitih događaja. Ljubitelji rakija, pelinkovaca, whiskyja, tequile, doći će opet na svoje 15. i 16. studenog kada će međunarodni festival ZGrappa powered by Bumbar otvoriti svoja vrata. Marin Levaj, organizator festivala, najavio je kako će ove godine ZGrappa okupiti 40 destilera iz Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine ali i Italije koji će predstaviti najbolje što imaju a što podrazumijeva i na vodećim svjetskim natjecanjima nagrađivane proizvode kojih doista nije malo. Navodi se kako sve neće biti samo u kušanju, već i u učenju.
Jer, u dva dana festivala održat će se ukupno i šest predavanja i radionica za koje se posjetitelji, unaprijed, ne moraju prijavljivati. 'Novo lice šljivovice', 'Zašto su Rakije od autohtonih sorti voća svjetski brend' - samo su neka od predavanja koja će voditi destiler Branko Nešić te kreator video sadržaja Dejan Veljović, dok će masterclass o Armanjacima kuće Janneau i Calvadose kuće Boulard voditi Cecile Lecerf. Predavanje 'Specifičnosti i karakteristike jakih alkoholnih pića' će održati Dario Grabarić, prvi hrvatski nositelj WSET Level 3 Awards in Spirits, koji je ujedno i stručni savjetnik ZGrappe, u suradnji s profesorom Antom Lončarićem s Prehrambeno-tehnološkog fakulteta u Osijeku. Na tiskovnoj konferenciji kojim je predstavljen drugi festival ZGrappa već se moglo dosta toga čuti. Tako je Grabarić najavio kako nakon vinske predstoji destilacijska evolucija za koju već kod kuće postoji ogromno tržište. Tome u prilog ide i statistika tržišta.
- Statistika neupitno pokazuje da prodaja jakih alkoholnih pića raste te se mijenja donedavna negativna percepcija i stereotipi šire publike. Na ugostiteljskim lokalima je da šire ponudu i stvaraju nove trendove, rekao je Goran Jukić, predstavnik Valentić distribucije i Fructus destilerije proizvode iz čijeg portfelja će također biti moguće kušati na festivalu.
Tvrtka Bumbar najveći je prijatelj Zgrappe tako da ove godine festival nosi i njezino ime a njezin je Krešimir Sakač rekao kako je kroz 30 godina rada danas moguće reći da se za destilate uvijek traže nove pakiranja, novi dizajn koji će ih istaći na gusto popunjenoj polici bilo kojeg lokala ili dućana. - Inovacije su važne i s njima naši partneri dolaze do šire publike. Stoga mogu potvrditi da se ova industrija razvija u pravom smjeru, kazao je Sakač.
Karte za sljedeću Zgrappu možete kupiti na platformi Entrio.