Hoodie majica ili, prevedeno s engleskog, majica s kapuljačom, zaštitni je znak većine studenata fakulteta u inozemstvu i njome se jako ponose, a tradiciju takvog odijevanja na Sveučilištu u Zagrebu počeli su studenti Ekonomskog fakulteta. Dvojica apsolvenata, koji su proputovali i studirali, kako kažu, po cijelom svijetu, odlučila su dizajnirati takve majice za svoje kolege. Još na ljeto imali su ideju za majicu, a nakon što im je dekanat odobrio korištenje službenog naziva fakulteta, krenuli su s projektom.
– Ideja je rođena za vrijeme mog boravka u Švedskoj na sveučilištu u Uppsali kada me kolega Rasonja zamolio da mu donesem hoodie University of Uppsala. Zapitali smo se zašto takve majice ne bi imali i studenti našeg fakulteta. Tada smo došli na ideju da ih sami dizajniramo – kazao je Miroslav Marković. Sadržaj koji popularna majica mora imati jest logo fakulteta, godinu njegova osnutka, kraticu punog naziva te grb sveučilišta, a na posao su se bacili s radoznalošću iako je to bio njihov prvi susret s “tekstilnim” poslovima.
– Nakon propalog dizajnerskog rješenja koje smo platili, odlučili smo sami napraviti dizajn hoodie majice. Našli smo se oko 11 sati navečer na Skypeu i do tri ujutro imali smo koncept koji je trebalo prebaciti s ekrana u stvarnost – dodao je Miroslav. Iako su pokušali majicu proizvesti u Hrvatskoj, nisu uspjeli. Kako kaže Rasonja, računica je bila takva da je jeftinije bilo naručiti ih iz Belgije. Za popularnim odjevnim predmetom “najluđe” su cure, njih 65 posto, kažu dečki s Ekonomije, kupile su majice.
Cijeli projekt, kako to pravim ekonomistima i priliči, popraćen je i marketinški, a u distribuciji i reklamiranju pomogli su im i kolege iz Hrvatske studentske asocijacije te kolege s fakulteta.
Predlažem i komentar na majici po kemu ste prepoznatljivi: ...daj, zna da imaš...