Teško je zaboraviti kolaž fotografija koji se prije dvije godine rapidno širio, dijelio i “lajkao” na društvenim mrežama, a cijelom je svijetu jasno dao do znanja kako izgleda japanska efikasnost. Na jednoj je fotografiji, naime, ovjekovječena 30 metara široka i 15 metara duboka rupa na križanju dviju ulica u japanskom gradu Fukuoka, dok je druga slika prikazivala stanje u prometu na pogođenom mjestu tek 48 sati poslije.
“Prije” i “poslije” fotografije pokazale su kako su samo dva dana Japancima bila dovoljna da ušminkaju “grdosiju” od rupe te da prometnica izgleda kao da oštećenja nikada i nije bilo. Iako je općepoznata činjenica da se o preciznosti, točnosti i efikasnosti može i te kako puno naučiti od tih otočana, nije na zgorega podsjetiti se toga ni u našoj metropoli, koja se gradilišnim frontama oboružala u svakom dijelu grada. Rotor će biti tema žustrih debata, čini se, i nakon što se rekonstruira, ali činjenica je da stanovnicima Laništa, Kajzerice i drugih okolnih kvartova trenutačno nije ugodno živjeti na gradilištu i da im se godina i pol, koliko je predviđeno trajanje rekonstrukcije, čini kao vječnost. Na ljepše komentare ne nailazi ni “gradilište” u Preradovićevoj, koje je u međuvremenu dežurnim kvartovskim šaljivcima postalo i novo gradsko boćalište, a rokovi završetka radova već su probijeni.
Ipak, u moru komentara “Sve je sporo, nikakvo i grozno” treba obratiti pozornost na radove u Selskoj, u kojoj se od križanja s Krapinskom do križanja s Baštijanovom sanirala puknuta magistralna vodoopskrbna cijev. O tim se radovima, unatoč njihovoj kompleksnosti, već nakon tri dana govori u prošlom vremenu, i to zato što su završeni. Selska sada izgleda baš kao japanska ulica s početka – kao da radova nikada nije bilo. Vrijedni (i ljubazni!) djelatnici Vodoopskrbe i odvodnje te Zagrebačkih cesta kao i vatrogasci svima su pokazali kako izgleda japanska efikasnost na zagrebački način, u što se i drugi mogu i trebaju ugledati.
Pogledajte kako će izgledati novi rotor u Zagrebu:
sve se može kad se hoće ovo se trebala napraviti pod hitno inače bi nastao totalni kolaps u zagrebu zato je tako brzo završeno a sad koliko je to kvalitetno to ćemo tek vidjeti