Popis vlakova koji neće voziti od 10. srpnja do 4. kolovoza na relacijama GK – Zaprešić i obratno, GK – Savski Marof i obratno te GK – Harmica i obratno putnicima je dostupan na mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture te na kolodvorima i stajalištima na spomenutoj trasi.
Ostali vlakovi vozit će jednim kolosijekom na relaciji Glavni kolodvor – Savski Marof i obratno te se očekuju kašnjenja pojedinih vlakova. U stajalištima Kustošija, Vrapče, Gajnice, Podsused stajalište, Zaprešić Savska i Brdovec za ulazak i izlazak putnika koristit će se peron na desnom (sjevernom) kolosijeku.
Zbog radova u sklopu projekta obnove željezničke pruge na dionici Zapadni kolodvor – Glavni kolodvor tijekom ljetnih mjeseci doći će do zatvaranja pojedinih cestovnih prometnica u Zagrebu. Tijekom srpnja radovi će izvoditi na cestovnom i pješačkom podvožnjaku Selska, podvožnjaku Adžijina, pješačkom pothodniku Runjaninova te željezničko-cestovnom prijelazu Sokolska. Tijekom kolovoza na podvožnjaku Savska, cestovnom podvožnjaku Zagrebačka te tijekom kolovoza i rujna na željezničko-cestovnim prijelazima Republike Austrije – Jagićeva i Vodovodna.
POVEZANI ČLANCI:
- Posebne regulacije prometa usklađene su s dinamikom izvođenja radova i planirane su povremeno, sve do završetka radova, a što se očekuje sredinom 2024. godine. Ispričavamo se putnicima zbog kašnjenja te molimo za razumijevanje jer radovi se izvode kako bi putovanje željeznicom bilo brže i udobnije - poručuju iz HŽ-a.
Projekt „Obnova pruge na dionici Zagreb Zapadni kolodvor (uključivo) – Zagreb Glavni kolodvor (isključivo)“ provodi se na kratkoj, ali jednoj od najprometnijih dionica u Hrvatskoj koja se nalazi na sjecištu koridora RH1 i RH2 i kojom na dan prođe oko 150 vlakova. Pružna dionica duga 3,5 km iznimno je važna za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz.
Obnova navedene dionice počinje od stajališta Kustošija, koje je obnovljeno prošle godine, pa do ulaza u Glavni kolodvor.
Procijenjena je vrijednost projekta 29,2 milijuna eura, a sredstva su u cijelosti osigurana iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti. Po završetku radova na projektu vlakovi će tom dionicom moći prometovati brzinom do 120 km/h, podignut će se razina sigurnosti i interoperabilnost, a povećat će se propusna moć pruge i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu.
VIDEO Ove stvari izvadite iz automobila kad je velika vrućina. Mogu eksplodirati!
Čak 150 vlakova dnevno. Zvuči puno. Ali to su 6,25 vlaka na sat, iliti prosječno 1 vlak svakih 9,5 minuta...