Skloništa za životinje često su stalno puna, a u ljetnim mjesecima pucaju po šavovima zbog neodgovornih skrbnika koji prije godišnjih odmora napuštaju životinje. Upravo zato udruga Prijatelji životinja već 19 godina zaredom kampanjom „Obitelj na more, a pas na ulicu?!” ukazuju na nužnost odgovorne skrbi za pse i mačke. Legendarna pjevačica Zdenka Kovačiček, zaštitno lice ovogodišnje kampanje, želi dodatno skrenuti pozornost na tzv. teže udomljive pse – one starije životne dobi, hendikepirane, crne i traumatizirane.
Osim s Vilijem, Čupavim i Danelly, koji su pozirali s njom na plakatima, Zdenka se na snimanju zbližila i s predivnom Norom čija je jedina „mana” što je crna.
„Zaista zvuči nevjerojatno i apsurdno, ali nekada u teže udomljive pse i mačke spadaju oni s crnom dlakom. Crne životinje zato dulje čekaju udomljenje, nerijetko i godinama. Imajte to na umu kada posjetite sklonište u potrazi za novim članom obitelji”, apeliraju iz udruge Prijatelji životinja. Na snimanju za kampanju bio je i devetogodišnji Astor, pas koji se kreće pomoću kolica jer je zbog ljudske neodgovornosti doživio i jedva preživio nalet automobila koji mu je ozlijedio kičmu. Zdenka Kovačiček poziva da i njega, koji je usto proveo život uglavnom na lancu, udomi netko s velikim srcem iz udruge Noina Arka, koja je preuzela brigu o njemu.