BESPLATAN PRIJEVOZ I NOVE LINIJE

ZET odlazi, Velika Gorica na korak do novog prijevoznika, uvode se promjene u voznom redu

Zagreb: Predstavljanje preostalih 20 isporučenih niskopodnih autobusa ZET-a
Foto: Robert Anic/PIXSELL
1/3
17.01.2024.
u 19:59

Na natječaju je odabrana Arriva, u tijeku je žalbeni rok, a reorganizacija linija trebala bi nastupiti sredinom ove godine. Gradonačelnik najavljuje besplatan prijevoz za sugrađane te poboljašnje kvalitete usluge. Usto, ove godine u planu je i rekonstrukcija autobusnog kolodvora vrijedna tri milijuna eura

Nakon gotovo pola stoljeća, čini se da ZET zauvijek napušta Veliku Goricu. Grad je pred samom finalizacijom odabira novog prijevoznika za lokalne linije. Na natječaj su pristigle dvije ponude, i to tvrtki Autoturist Samobor i Autotransa, članice Arriva grupe. Odabrana je Arriva s ponudom od 20,56 milijuna eura za sedmogodišnje razdoblje, što je za 600 tisuća eura manja cijena u odnosu na Autotrans.

No, gradonačelnik Krešimir Ačkar istaknuo je ranije kako Velikogoričani neće plaćati javni gradski prijevoz, već će se taj iznos namiriti iz gradskog proračuna. Ono što zasigurno zanima Goričane jest što će biti sa ZET-om. Zagrebački gradski prijevoznik nastavit će voziti na međužupanijskim linijama, a riječ je o autobusima 268, 290, 307, 308, 310, 311, 313, 315 i 330.

No, uvode se nove lokalne linije, njih šesnaest, od kojih je najveća novost ona za Veliku Mlaku i Mičevec, koji su dosad bili slijepa točka javnog prijevoza. Povezat će se i središte grada sa željezničkim kolodvorom. Nova linija odatle će voziti do Meridijana 16, a uvodi se i kružna urbana linija. Autobusi će voziti i do Zrakoplovno-tehničkog centra te će se zadržati postojeće linije do prigradskih naselja koje je ranije vozio i ZET.

POVEZANI ČLANCI:

Odluka o odabiru novog prijevoznika donesena je početkom godine, a ovih dana završava rok žalbe. Prođe li sve u redu, slijedi potpis ugovora, ali, kako doznajemo, uvođenju novih linija prethodit će pripremne radnje pa je realan rok za uspostavu nove organizacije prijevoza do sredine godine. Usto, velikogorički gradonačelnik Ačkar za ovu je godinu najavio i tri milijuna eura vrijedno uređenje autobusnog kolodvora.

Spomenimo i kako je ovo treći pokušaj natječaja za lokalni prijevoz u Velikoj Gorici, a ZET, koji je ondje poslovao od 1977. godine, više je puta naglasio da se želi povući te da mu lokalni prijevoz u drugom gradu nije profitabilan. Neslužbeno, ZET-ovi autobusi i vozači iz pogona u Velikoj Gorici vratit će se u Zagreb i tako znatno pomoći održavanju voznog reda u metropoli.

VIDEO Tomašević: Namjeravamo sve ZET-ove autobuse zamijeniti električnima

Komentara 21

Avatar emigrant
emigrant
21:25 17.01.2024.

Ne uvodi se 16 novih linija, skoro sve su postojeće, možda se uvode 3-4 nove linije. S obzirom da i dalje ZET vozi na linijama 268, 290, 307, 308, 310, 311, 313, 315 i 330 ne možemo reći da se Velika Gorica riješila ZET-a već ZET samo ne vozi s linija koje su polazile s "kolodvora" u Velikoj Gorici.

OC
Ocajna
23:41 17.01.2024.

Dogodit će se Velikoj Gorici ko i Samoboru. Plakat će za ZET-om.

Avatar AlPoS
AlPoS
08:48 18.01.2024.

Za godinu dana provjerite i vidjet ćete kako će građani Vel. Gorice plakati za ZETom. Već toliko puta viđeno u zagrebačkom prstenu unazad 30 godina

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije