Zagrebački holding redizajnirao je svoju internetsku stranicu www.zgh.hr kako bi korisnicima omogućio jednostavniji i pregledniji dolazak do informacija.
Riječ je o stranici na kojoj građani mogu dobiti razne informacije, od oglasa javne nabave i zakupa prostora do servisnih informacija o zastoju u prometu i radovima te natječaja za posao. Najveća novost je da je web stranica prilagođena mobilnim uređajima, za što su zaslužne urednice Dinka Pančić i Senka Knežević u suradnji s tvrtkom Globaldizajn.
– Redizajn će se nastaviti i na ostale 24 web stranice podružnica i tvrtki radi poboljšanja komunikacije s korisnicima, a cilj je povećavati i broj aplikacija – kazali su iz Holdinga. Inače, prošli mjesec na 24 stranice Zagrebačkog holdinga zabilježen je posjet od 2,2 milijuna korisnika. Najviše posjeta ima stranica ZET-a, čak 1,4 milijuna, zatim Autobusni kolodvor s 414 tisuća, glavna stranica ZGH, Gradska plinara, Gradska groblja, Zagrebparking, Arena, Sljeme i Vladimir Nazor svaka s oko 50.000 posjeta...
Za usporedbu, u studenom lani ukupan broj posjeta svim stranicama bio je 1,3 milijuna.
ZET-ove stranice su odlične; precizne, imaš sve trase, vozne redove, možeš odabrati rutu i izabrati predložene pravce ... sve u svemu - sve što treba. A što se tiče cijene prijevoza; da "Idemo delat" ne propisuje cijenu karte i tko se sve može besplatno voziti, da nije podigao silne kredite za kupnju tramvaja a koje Mi-građani otplaćujemo ( možda su u Švicarcima), da se ne grade nepotrebni i zaključani mostovi, da se ne prepravljaju razne Mesničke . možda bi barem nešto bilo jeftinije? Ili bi ušteda otišla na donaciju Dinamu za popravak travnjaka?