“Prije nego što posjetite Hrvatsku trebate znati... U Hrvatskoj ćete tratiti svoje vrijeme”, poruka je u promidžbenom videu uz motive iz naših nacionalnih parkova (u originalu “Before you visit Croatia you should know... Croatia will waste your time”. Jezična nespretnost, koja će odvratiti svakog pametnog gosta ili domišljata konstrukcija koja će izazvati potencijalnog namjernika da vidi o čemu je zapravo riječ? Ovo drugo, uvjeravaju u Hrvatskoj turističkoj zajednici.
U videu koji slijedi nakon provokacije s traćenjem vremena slijedi, naime, rečenica objašnjenja; nacionalnih je parkova toliko da čovjeku treba vremena da se odluči za najdraži. Na sličan način u istom videu, u sklopu kampanje „My Croatian Experience“, promatraču se poručuje i da će ga Hrvatska rastužiti, a u idućim sekundama doznaje da će to biti na dan kad bude morao kući. U HTZ-u kažu da su reakcije sjajne. Na Facebooku, recimo, post je imao doseg iznad 100.000.
– U vrlo konkurentnom okruženju nije jednostavno privući pozornost, ponekad treba posegnuti za originalnim i pomalo provokativnim tehnikama koje su ključne na društvenim mrežama – kaže direktor HTZ-a Ratomir Ivičić.
Dear tourists, #Croatia is #fulloflife, and we will not waste your time. On the contrary, We will save your life! For free! Stay safe! #112 #HGSS
Posted by HGSS - Hrvatska Gorska Služba Spašavanja on Monday, 15 February 2016
Croatia will waste your time!
— Croatia Full of life (@Croatia_hr) February 15, 2016
Deciding which of the 8 national park is your favorite :)#CroatiaFullOfNature pic.twitter.com/mB7SzjL9vY
Before you visit Croatia you should know…Croatia will waste your timeDeciding which of the 8 National parks is your favorite!#CroatiaFullOfNature
Posted by Croatia Full of life on Monday, February 15, 2016
karolina a da procitas cijeli tekst na reklami?