novo trgovačko društvo

Odlučeno: ZET izlazi iz Holdinga, još se ne zna što to znači za radnike

tramvaj ZET
Foto: Boris Ščitar/Večernji list
1/4
15.04.2014.
u 13:44

Gradski zastupnici dali prethodnu suglasnost na temelju koje počinje izdvajanje ZET-a iz Holdinga. To je, poručuju i političari i Holding, najbolji način da se podružnica restrukturira

Zagrebački električni tramvaj (ZET) izdvaja se iz Holdinga, no kako će se organizirati poslovanje, koliko će i hoće li Grad i dalje subvencionirati ZET te što to točno znači za sve zaposlene u toj trenutačno najzaduženijoj Holdingovoj podružnici, nije poznato.

Naime sa 24 glasa "za" i 16 "suzdržanih" zastupnici u Gradskoj skupštini dali su prethodnu suglasnost na temelju koje će cijeli proces i početi. Izdvajanje je način, uvjereni su i političari i vodstvo Holdinga, najbolji put restrukturiranja ZET-a.

Foto: Patrik Macek/PIXSELL

Kriška po kriška pa veliko ništa – tako je za govornicom poručio HNS-ov Tomislav Stojak istaknuvši kako je za osnivanja Holdinga isto tako spominjana ušteda i bolje poslovanje.

– Bez prethodne suglasnosti ne može se ništa. Vizija uprave Holdinga za rad ZET-a može znatno odudarati od one koju imaju, primjerice, i sindikati koji će u tome svakako sudjelovati. Ovim ne odlučujemo ništa, dajemo tek prethodnu suglasnost – poručio je Vladimir Ferdelji.

>>'S izdvajanjem ZET-a iz Holdinga ne smijemo napraviti krive korake

>>Uštede i u ZET-u, spremaju se otkazi, vozači se ne trebaju brinuti

Komentara 14

Avatar recitimeni
recitimeni
16:01 15.04.2014.

Što bi to značilo za radnike osim suočavanja s činjenicom kako siguran posao ne postoji. Tako i meni neki govore, bude bilo u mojem sektoru otkaza, ali mene neće dirati jer sam bitan. Stari moj, kada nema para nitko više nije bitan. Tko je kriv? nije kriv radnik koji spava na poslu, već onaj koji mu je to dozvolio. Pa tako i oni koji su upravljali raznim sektorima a nisu dorasli toj misiji. Realna i razumna situacija danas pokazuje kako nije lako zaraditi 100 kn čistog profita, a kamoli puste milijune potrebne za servisiranje sistema. Najgore što će se dogoditi, to je dolazak mase ljudi na otvoreno tržište rada gdje uistinu nema milosti prema nikome. Meni osobno nije u interesu da ljudi ostanu bez posla i novaca, jer gubim potrošače. Ali lijepo sam govorio, nemojte se zajebavati i opuštati jer ništa nije vječno. U ovom trenutku znam barem 15 ljudi koji jedva čekaju raspad pa da im dođe ekipa po mogućnosti što zaduženija. Jer takvi su spremni na sve, pa i raditi za 1500 kn mjesečno ako treba, po cijele dane. Živo meso, čisti profit. Tako gledaju ljude, bez ikakvih moralnih sranja i emocija. Ja to znam jako dobro jer sam vidio što rade ljudima i koliko ljudi mogu biti ponizni kada nemaju izbora. Pogotovo na niže rangiranim razinama poslovnog sektora, gdje ljude tretiraju praktički kao zamjenjivu robu, gdje neradna Subota ne postoji, bolovanje ti je kraj a godišnji si sanjaj doma.

TR
Trnjanec
19:11 15.04.2014.

ZET kaže ovako na svojim stranicama: 279 autobusa i 179 tramvaja = ukupno 458 vozila. ZET ima oko 4500 zaposlenih, odnosno 10 zaposlenih na jedno vozilo! Kome to zvuči normalno?! Ajmo, rezanje broja zaposlenih na pola od trenutnog broja, pa da nam karta napokon pojeftini na neku normalnu cijenu - ili ako već mora ovoliko koštati, onda neka broj vozila bude dvostruko veći, tako da ljudi ne čekaju kao idioti tramvaj ili bus po 15 minuta i onda se voze kao sardine u konzervi, ili ljeti samo što ne umru od vrućine u "klimatiziranim" vozilima (koja naravno da ne mogu hendlati 150 ljudi u vozilu).

MA
Makizg
15:02 15.04.2014.

Opet Bandić sprema plan koji će rezultirati novim udarom na naš novčanik

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije