Postojeći city-box koševi za smeće od inoksa, koje je prije tri godine na gradske javne površine postavila tvrtka Dobra reklama zamijenit će se kvalitetnijima i novijeg dizajna. Riječ je o 700 koševa od kojih su prvi već zamijenjeni ispred HNK i na još nekoliko lokacija.
Kao i prethodni koševi, na kojima su bile reklame, no koji su bili jako loše izrađeni pa su brojni i potrgani, i novi će služiti kao reklamni panoi. Većina će ih biti zelene boje, no ako oglašivač traži drugačije, i boja će se mijenjati. Grad je s tvrtkom ugovor na 15 godina potpisao potkraj 2012. tako da se koševi daruju gradu, a zauzvrat će tvrtka koševe koristiti za reklamiranje. Iako je plan bio povećati broj koševa, s obzirom na to da su se oni prvi pokazali lošima, najprije će biti zamijenjeni novima i čvršćima.
– Želimo onemogućiti svakodnevnu devastaciju i uništavanje košara kao i krađu – kazali su iz Dobre reklame. Budući da su Zagrepčani već vidjeli nove kante, čuli su se i razni komentari.
– Kante su bolje od postojećih, koje su odvratne, a na njima nisam baš vidjela ni reklame – rekla je studentica Vedrana, dok je umirovljenica Ajna kazala da su joj najdraže one stare zelene kante jer su ove moderne preglomazne za pješačku zonu.
Dozvolu za postojeći izgled kanti, i ovih i onih prvih, tvrtka je dobila od Gradskog zavoda za zaštitu spomenika, kulture i prirode.
Ko je uzeo mito?