Kako bi kampovi prije sezone popravili moguće nedostatke, ususret im izlazi i tvrtka Betafence, vodeći svjetski proizvođač i distributer ogradnih sustava koji organizira jedinstvenu akciju kojom se kampovima na području Hrvatske nudi mogućnost otkupa starih i dotrajalih ograda te ugradnja novih i modernijih prema principu „staro za novo“.
Do 2013. godine čak 160 kampova može sudjelovati u akciji.
Mario Ergović, direktor prodaje za Jugoistočnu Europu, izjavio je kako je cilj akcije potaknuti domaće turističke djelatnike da na inovativan i povoljan način, uz štednju i ekološku osviještenost, unaprijede cjelokupan izgled kampova te povećaju razinu sigurnosti gostiju. Napomenuo je kako je društveno odgovorno poslovanje dio politike tvrtke na globalnoj razini, ali da se ovom akcijom Betafence po prvi put direktno uključuje u život zajednice i podržava granu gospodarstva koja je Hrvatskoj od velikog značaja.
Prema podacima Kamping Udruženja Hrvatske, u Hrvatskoj je registrirano oko 320 kampova, od kojih se čak polovica koristi starim i dotrajalim ogradama. Zbog činjenice kako se većina kampova nalazi uz more, ograde su izloženije morskoj soli koja u znatnoj mjeri skraćuje njihovu trajnost te one u konačnici hrđaju i pucaju. Takva ograda predstavlja potencijalnu opasnost za goste kampa, posebice za djecu. Prilikom odabira mjesta za godišnji odmor i rekreaciju jedan od ključnih zahtjeva gostiju kampova jest upravo sigurnost okoline. Priprema turističke sezone je u punom jeku, a vlasnici kampova putem ove akcije imaju mogućnost na brz i štedljiv način unaprijediti svoju ponudu pred dolazak gostiju.